Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Rambobo schreef:Apache blijft echt mijn eerste keus, maar het dekgeld is zo hoog!
essiesilly schreef:apache zou volgens mij ook geen gekke keuze zijn, alleen denk ik dat je op moet passen voor de lengte... dat heeft jou merrie ook niet heel erg veel en apache ook niet.
charmeur absoluut niet doen, veeeeel te veel massa voor dit paard.
agerrits schreef:Rambobo schreef:Apache blijft echt mijn eerste keus, maar het dekgeld is zo hoog!
Eerste keus is eerste keus, en niet later spijt hebben omdat je merrie drachtig is van een andere hengst, en die enkeling die wel meer wilde uitgeven straks lekker met de prijsjes van hun Apache veuelen er van door gaan.
Als iedereen zo denkt heeft Apache ook al niks meer te doen
essiesilly schreef:vaak zijn die wat makkelijker bij elkaar te rijden ja. maar je kunt ook beesten hebben die echte korte propjes worden, die dus geen rek meer kunnen pakken in het lijf.. neem aan dat je eerst de basis sport door moet om daarna pas echt te verzamelen (en weer rekken, bijv in uitgestrekte gangen, appuyementen etc)