Mirjam79 schreef:Mijn friezen hebben beide hetzelfde probleem...
Ik noen dit maar hun "dure pasvorm": ze passen beide eigenlijk alleen de Bucas Smartex Big Neck.
Duur grapje, maar de dekens passen dan wel perfect! Ik heb ze beide mee gehad naar een ruitershop
om te passen, want ik werd er simpel van om iedere keer weer terug te gaan met een deken die toch
weer niet bleek te passen. Ik ben nu echt supertevreden!
dit probleem heb ik dus nu ook! moet constand terug na de winkel heb op geen 2 weken tijd zeker 10/15 dekens gehad om te passen.
was zo blij dat ik eindelijk een deken had die paste ja hoor.. de dure amigo dus hahaha!
Amanda schreef:Ja, dat jurkeffect had ik ook

Van voren zat 195 goed, maar hij hing wel op zijn kniën

Ik weet niet waar je woont, maar als je eens naar het Drunens Ruiterhuis gaat: dekens van het eigen merk.
Die hebben een hele fijne pasvorm en ik heb 'm van voren op de middelste gesp. Maat 185 overigens, en bij zijn buik eigenlijk net iets te kort.
Misschien dat de jouwe 195 dan wel goed past.
Amigo is duur, Bucas nog duurder. En voor een reserve een beetje overdreven.
woon vlakbij breda, ja idd ze zijn best duur daarom wilde ik ook beetje weten wat jullie allemaal hadden het is gewoon voor een reserve deken... dus eigelijk meer als deken als de amigo zeiknat is ofso.
maar niet dat ik een reserve deken neem die goedkoper is en waar men paard schuurplekken van krijgt enzo. want dan kan ik mss toch beter een amigo nemen... dus als hier mensen nog iemand weten die die maat amigo ofzo weg doen:D
of dekens die erop lijken van pasvorm