Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jesser schreef:In deze sta ik er echt niet alleen voor.. We hebben een super team van mensen die net zo enthousiast zijn en er ook helemaal voor willen gaan.. Ik had dit in mijn eentje niet zo kunnen regelen, en ook veel is te danken aan onze trainer Roland Heiss!
Jesser schreef:Dat weet ik nog niet Moon, het ligt eraan of Querido op tijd ervoor klaar is, en of Roland ons dan ook goed genoeg vind..
En ja!! Mijn kaartjes zijn binnen.. ben daar heel blij mee.
Jesser schreef:Cambiar, volgens mij hebben jullie toch ook een voltallig WE team in Belgie? Ik heb zelf een belgische ruiter die afgelopen voorjaar een clinic bij me heeft gereden. Ik heb hem in contact gestelt met Lobke/Idra die ook graag meer met WE wilde rijden.
Dit is haar profiel, memberlist.php?mode=viewprofile&u=5035 misschien dat jullie zo met elkaar in contact kunnen komen.
Spetter, misschien een idee om eens samen met Cambiar, contact op te nemen met Idra?
Als jullie een leuk groepje hebben zouden we best wel eens langs kunnen komen, ik heb een parcours wat ik mee kan nemen, en als jullie echt enthousiast zijn, kunnen we ook tips geven hoe een parcours op te bouwen en waar op te letten met trainen..