groetjes ,
kayleigh!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Telpeva schreef:Mijn post was serieus hoor, ik heb namelijk maar ooit één volwassene op een shet zien rijden, maar deze vrouw ook was erg klein en dat misstond ook totaal niet. Dat is ook dezelfde vrouw die users hierboven vermeldden. Te grote meiden op shets herken ik wel, maar je hebt het over volwassenen.
En op bokt zie ik helemaal geen topics voorbij komen met volwassenen rijdend op shets, vandaar dat ik het gewoon vraag. Want ik herken dit dus gewoon niet.
_Evanne schreef:Als het goed past, waarom niet? Ik ben zelf ook niet erg groot en rij ook graag op kleinere pony's(alleen Shets zij voor mij toch wel echt te klein), omdat ik zelf gewoon meer heb met pony's dan met paarden en ik vind het veel vertrouwder aanvoelen.
Over de vraag van Antje_vip is ooit als eens een topic geweest [SMP] Shetlanders wel zielig ijslanders niet :S , maar het is wel al een verouderd topic.
antje_vip schreef:Dan vraag ik me nu wel ineens af waarom het oké is om op Ijslanders te rijden terwijl je daar te groot voor bent, als je op een shet stapt wat niet past krijg je een hoop gezeik over je heen...