Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Renslover schreef:Ik heb een shetlander bij mijn paard van 1.77, dat gaat echt super, maar ik weet niet hoe het bij twee paarden zou gaan... Misschien werkt het om er eerst een draadje tussen te zetten? Dan kunnen ze eerst alvast kennismaken...
Kentaro schreef:Wij hebben meerdere keren een (kleine) shet verkocht welke bij grote paarden/groot paard in het land kwam. Het is nog niet een keer niet gegaan!! Het valt juist op hoe lief de grote paarden naar de kleine zijn!! Als je het echt eng vindt, zou je een stuk kunnen afzetten met schrikdraad waar de kleine onderdoor kan. Mocht hij/zij moeten 'vluchten', kan die altijd onder het draad door naar zeg maar een veilig stuk!
keona schreef:ik denk dat het niet erg is zo lang ze hem niet in een hoekje drijven en in elkaar trappen.want zo'n amerikaans miniture paardje zal denk ik minder kunnen hebben dan een robuste mini shet.denk dat de mensen die echt van die fijne amerikaanse miniatuur paadjes je goede tips kunnen geven.een shet zou zeker kunnen.heb ik ook geha en deze stijgerde gewoon recht op tegen de grote paarden maar dit was geen mini maar eentje van 95cm