Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vlindie schreef:Heeft daar gestaan ja, is verkocht en ik geloof inmiddels weer doorverkocht.
Wij hebben een zoon van Wairan, een kopie van van hem. Mooi behang en super gangwerk.
Enorme looplust en altijd in voor vanalles! Springen, dressuur, cross, endurance. Een absolute allrounder
die er ook nog eens prachtig uit ziet. Haha, net zijn vader dus!
We zijn in overweging een overstap te maken richting KWPN, dus mocht je interesse hebben.....

*zie profiel* Meer weet ik niet over hem...
maar ik zal binnenkort eens kijken wat
!
,Mieperdepiep schreef:Volgens mij staat hij nog bij haflingerstal Berghuis in Beilen. Kun je altijd een keer een afspraak maken en hem gaan bekijken.
http://www.stalberghuis.nl/

kinel schreef:ik heb in het verleden een merrie van hem gehad en ben toen ook naar hem opzoek gegaan. toen stond hij bij stal schreven in weert. dit is inmiddels wel al jaar of 6 geleden. ben ook nog naar haar zelf opzoek geweest en heb via de kvth bericht gekregen dat ze in engeland zou staan. daar geprobeerd bij stamboek maar tot op de dag van vandaag niks meer gehoord. had zelf ook een info folder van wairan, maar helaas heb ik dit niet meer anders had je het kunnen hebben. vraag anders bij de kvth die kunnen je zeker verder helpen. succes. mijn merrie heette toen lieneke van de heidebloemseweg.
Nelflobo schreef:O wauw.....![]()
kun je me misschien wat over zijn karaktereigenschappen vertellen (evt. in PB)?
Ik ben heel erg benieuwd of zijn zoon, onze Haf, veel van hem heeft!
Ik weet al wel dat onze Luck uiterlijk erg veel op zijn vader lijkt!
Groetjes!Citaat: