Ik ben van plan om volgend voorjaar mijn Haflinger merrie Sunny te laten dekken.
Naam: Sunny Sunshine
Leeftijd: 15
Stamboom: Onbekend
Ik wil het veulen houden en ik weet dat de paardenmarkt op het moment heel slecht is maar daar zal ik dus niet mee te maken hebben

Sunny wordt een dagje ouder en ik wil zo graag een veulen van haar waar ik later heerlijk buitenritten mee kan rijden en lekker kan dressuren en springen. Ik wil later kunnen zeggen van; hé, dat doet Sunny ook altijd! Ik denk dat nu wel duidelijk is dat ik echt een veulen van haar wil.
Ik heb nog getwijfeld of ik der door een NRPS/Welsh NWR/Welsh Cob zou laten dekken maar ik wil toch liever een volle haflinger.
Maargoed, een lijstje met wat dingen die ik in een hengst zoek.
- Lief, eigenwijs, nuchter maar toch nieuwsgierig karakter, liefst een lekkere kroelkont.
- Een grote hengst (min. 1.50m)
- Een modern type
- Bewezen in de dressuursport (het liefst min. M1 maar is geen must)
- Goede springtechniek
- Goedgekeurde hengst
- Looplust/graag willen werken
Punten die ik wil behouden.
- Lieve en nuchtere karakter
- Springtechniek
- Behang
Punten die ik zou willen verbeteren
- Beter beengebruik
- Hoogte (liefst een hengst van minimaal 1.50m)
- Dressuur-aanleg
- Galop
Foto's;
Draf-foto onder het zadel

Draf-foto

Ik heb helaas niet een goede standfoto. Als jullie der graag in stand willen zien kan ik wel even een goede maken

Meer foto's staan in mijn profiel.
Volgens mij is mijn lijstje zo aardig compleet.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met de perfecte match te vinden.
Ik wil sowieso bij een aantal hengsten gaan kijken om te kijken of er een 'klik' is.
En ik ben ook maar een student dus ik moet gewoon en maximale prijs hebben. Helaas, anders wist ik het wel hoor, haha