Maar nu is er dus iemand die beweerd dat je het dragen van crème bij een zwarte/blagdon kan zien doordat die een bleek afgetrokken staart (en manen) hebben?
Denk dat ik het het best kan duidelijk maken met foto's:

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
iemand die beweerd dat je het dragen van crème bij een zwarte/blagdon kan zien doordat die een bleek afgetrokken staart (en manen) hebben?
Peterina schreef:frenia schreef:veulen is echter ook absoluut zeker weten géén tobiano
Waarom niet?
En Slipped tobiano dan? Het hoeft geen vlekken te hebben om tobiano te zijn!
Cassidy schreef:[Om Tobiano te zijn moet een van de ouders tobiano zijn geweest.
En Tobiano, slipped of niet, hebben niet die aftekeningen op het hoofd. Een bles kan, maar de hele onderkaak wit...
Citaat:Combinatie van Sabino en Tobiano (dus Tovero) ziet er anders uit
Citaat:veulen is idd geen (slipped) tobiano maar blagdon, zwart + sabino
frenia schreef:afstamming onbekendanders had ik het hier wel gezet
is ook maar een voorbeeld, heb nog wel dergelijke foto's van andere veulens
de slipped tobiano blijft niet uitsluitbaar, maar als je dat bij tinkers van iedere ogenschijnlijk effen zou denken, dan zou je je blauw betalen aan kleurentests, zo minimaal tobiano komt toch echt niet vaak voor
blagdon is idd beetje een wazige term
overo is trouwens ook nog niet bekend voorgekomen bij tinkers
snowdon schreef:Is de hele onderkaak wel wit uberhaupt vraag ik me af?
Als dat zo is, is dat het splash gen, ben de officiele term even kwijt. Komt ook veelvuldig voor bij de tinkers. Ik heb er een zooitje van staan en TS zelf ook.
frenia schreef:afstamming onbekend
de slipped tobiano blijft niet uitsluitbaar, maar als je dat bij tinkers van iedere ogenschijnlijk effen zou denken, dan zou je je blauw betalen aan kleurentests, zo minimaal tobiano komt toch echt niet vaak voor