Ik ben vandaag alweer 4 maanden oud. Wat gaat de tijd toch snel.
Afgelopen zaterdag ben ik met mama naar de WPCV-show in Houten geweest.
Vrijdagmiddag kwam Baassie ons halen. We gingen naar stal en mama en ik werden gewassen. Braaf als ik ben, bleef ik netjes stil staan, al kon ik niet voorkomen dat ik stond te rillen van de kou

Toen Baassie zaterdagochtend om 05:45 uur (!) samen met Wendy (Wendy1987@Bokt) ons wakker kwam maken had ik net heerlijk in de mest en urine liggen slapen. Weet ik veel dat ik dan wéér gewassen word

Als ik dat had geweten, had ik dat heus niet gedaan

Toen mama de trailer zag, liep ze er heel snel in. Ik vond hem best eng, maar als stoere hengst laat je dat natuurlijk niet merken, zeker niet als je moeder direct naar binnen loopt, dus ik liep ook naar binnen alsof ik dat al heel vaak heb gedaan

Toen gingen we rijden. We gingen HARD joh!

We kwamen op een manege aan en toen gingen Wendy en Baassie me weer poetsen. Er ging zelfs gel in mijn haar. Toen was ik natuurlijk helemaal DE Man!
Baassie en ik gingen rennen over het erf, dat vond ik leuk!

Beetje hinniken naar de mooie chickies daar

Sel je voor dat iemand mij niet ziet

Ik hield de meneer met het programmaboekje goed in de gaten. Ik kan natuurlijk niet te laat komen

Nooit eerder in mijn leven heb ik een binnenbak gezien, maar Baassie was bij me, dus ik liep met haar mee naar binnen.

Er stonden allemaal mensen langs de kant en in de bak en ze keken allemaal naar me. Eerst gingen we een rondje stappen

Baassie wilde met me rennen. Normaal vind ik dat leuk. Nu niet. Al die mensen keken naar mij, dan ga ik toch zeker niet rennen? Dan ben ik veel sneller die bak weer uit. Ik ben niet zo stom als Baassie!

Maar ja, de fotomeneer keek ook naar me, dus deed ik toch maar mee

Even de jury verleiden

Een knuffel tussendoor van Baassie, omdat ik het zo goed deed

Er was nog één ander partbredveulen, heel luxe gebouwd en zijn mama is een kampioensmerrie ( die aan het eind van de dag ook nog mee deed aan de overall champion, best in show). Tja, daar maak ik geen kans bij natuurlijk. Ik ben zo knap dat ik zelfs dat begrijp en helemaal niet erg vind.
Een mooie, tweede prijs. Baassie is trots op me!
Ererondje met mijn tweede prijs

Daarna kwam de afstammelingenkeuring.
Mijn knappe papa Sublime ging voorop de bak in, daarna mijn halfzusje Liwsi (palomino uit 2010), daarachter mijn stoere halfbroer Masterpiece (valkhengst uit 2010) en toen kwam ikke.
Het WPCV deed het woord en ze waren heel lovend over ons.
Ze vonden het heel bijzonder dat papa op deze manier drie van zijn nakomelingen showde.
En we kregen allemaal een eerste prijs!!! Terwijl ze normaal gesproken ook de paarden uit zo'n groep een eerste, tweede, derde en vierde prijs geven.
Trots op mijn eerste prijs:

Ook kregen we een bos bloemen en applaus bij het ererondje. Zo stoer heb ik me nog nooit gevoeld.
Ik wilde de bloemen opeten (ik heb ze toch zeker gekregen?) maar dat mocht niet

(Hier is ook een foto van, maar die volgt later)
Op de foto met mijn papa, zus en broer

En met mijn papa en mama

(meer foto's van de show op de volgende pagina's)
Ik vond het heel spannend, maar superleuk om mee te maken. Volgend jaar wil ik weer!
In dit topic kunnen we de komende maand verder kletsen over al mijn avonturen.
Ik ga over een paar weken ook nog verhuizen, bij mama weg. Dat vind ik nog wel een eng idee, maar stoer als ik ben, overleef ik dat heus wel!
O ja, mijn vorige topics:
Toen ik nog in mama's buik zat, was ik al beroemd:
[KS-ITP] Bijzonder kleurtje in de maak (Haflinger x Welsh Cob)
[KS-ITP] Goktopic: Haflinger x Welsh Cob Perlino
En toen kwam ik mijn Baassie verblijden:
[KS-ITP] Bijzonder kleurtje is gemaakt (en bijzonder is hij zeker!)
[KS-ITP] TiSento's nieuwste TiVontuur
[KS-ITP] TiSento's eerste foTishoot (3 wk oud) *vervolg foto's pag 2*
[KS-ITP] 12-05-2011: Kleine Ti 12-06-2011 Stoere Ti
[KS-ITP] Sublime's TiSento, al 2 maanden mijn fantasTIsche vriendje
[KS-ITP] TIs ikke, TiSento, ik ben alweer eeehh 1, 2, TrI maanden oud