Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BarbaravB schreef:Hij is 5 jaar oud.
@nagano, sorry, mag ik niet op meerdere plekken op bokt om advies vragen? sorry ben nieuw hier, als het niet goed is kan er 1 weg. Ik had em bij aangespannen neergezet en toen vond ik dit haflingerhoekje, dat leek me ook een goede plek om mijn vraag te stellen!~
LiVetime schreef:Nou die man heeft overduidelijk nog nooit een paard gelongeerd?
Ik vind hem/haar eerlijk gezegd vrij stijf ogen van achteren. Vind het paard kort lopen. Vooral rechtsachter. Naar mijn mening té kort.
Wat is de leeftijd van dit dier?
janouk schreef:Ik zou ook een goed hoefsmid naar dit paard laten kijken. De hoefas is op alle vier de benen niet goed. Vandaar de knieactie voor en de weinig buiging in het achterbeen, omdat hij te steil staat. Eens kijken of de smid daar verbetering in kan aanbrengen.
Zeker laten keuren door de veearts of hij aan jouw gebruikersdoel voldoet.
Wat wil je met dit dier gaan doen? recreatief mennen? of in de sport mennen? Ga je ook onder het zadel rijden? de haf lijkt me niet heel erg groot.
Het is allemaal lastig beoordelen van dit filmpje. Dus neem deskundige(n) mee om je te helpen beoordelen of de haf bij jouw wensen past.