even een uitleg over wat ik wil bereiken met dit topic .. ( neem de tijd haha )
Ik doe de opleiding paardenhouderij niv 3. ben sinds deze week daarmee aan de slag gegaan,
maar vandaag had ik les van een leraar, en hadden we het over fokken, en hij zij dat hij vind
dat arabieren alleen maar gefokt worden voor het 'mooie sprekende hoofd' en dat ze dus niet
gebruikt worden voor de sport, en ik zei tegen hem dat ik ooit met mijn arabische volbloed in
de dressuur sport wil eindigen. hij zij dat arabieren niet geschikt daarvoor waren en dat hij nog
nooit een arabier in het Z had zien lopen, of op een hoog niv.. ik heb hem gezegd, dat ik wél
arabische paarden heb zien lopen op wedstrijd en op hoog niv, alleen hij gelooft me niet

dus ik heb hem gezegd, ik zal een paar foto's met een beetje informatie over zijn/haar niv bij
elkaar zoeken en het aan hem laten zien, dat arabische volbloeden WEL in de sport kunnen lopen!!
het gaat dus namelijk om dressuur .. Wie o Wie, wil mij 2/3 foto's sturen met een beetje
informatie, wat voor niv je rijd met je av etc etc .. Zodat ik het aan hem kan laten zien!
er word NIKS gedaan met jullie foto's, die blijven bij mij en ik laat ze alleen aan de leraar zien
en dan vernietig ik de foto's als dat gewenst is.
Ik hoop dat er mensen zijn, die mij willen helpen !
Alvast bedankt !
Liefs, Michelle.