Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ik heb al een winterdeken aangeschaft maar ik begon toch te twijfelen ik denk dat ik haar maar zonder winterdeken doe want vorige winter had ze dat ook dus en toen had ze ook ene vrij dikke vacht maar ik kijk het even aan dus.maar ik heb wel een zweetdeken enzo dus, dus ze komt niet helemaal bloot en bezweet weer op het land.(ze staat nu in een anders weiland en daar hebben we nu geen stallen)maar als ze het koud krijgt dan doe ik de deken wel op

Er zat 50% korting op, het is een Pagony dus geen bucas of rambo maar hij ziet er wel zo uit. Als het dan ernorm gaat vriezen en sneeuwen kan hij mooi onder de ongevoerde rambo rhino lite. Ze hadden ook hele leuke shirtjes in verschillende kleuren met motieven van teugels en beugels, van Eurostar met 75% korting !, die stof zweet niet zo, is van dat wielrennerspul. Ik heb olijfgroen met donkerbeige teugels, past precies bij mijn bodywarmer. Af en toe loop je er toch tegen leuke koopjes aan