Dit jaar in Neeroeteren, vlakbij Maaseik (dus niet zo ver bij Roermond de grens over)

Ik ben benieuwd!!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

actie... Nou ja, kom ik wel lekker vroeg aan in Nederland! Qua grote afstanden rijden, is in Nederland alles ver. Hier in Spanje wen je er snel aan. Ik ben 2 weken geleden even naar Sevilla geweest om even een nieuw voorbreng tenue te kopen. Ik heb 4 uur in de auto gezeten en met het gevolg dat ik een hele hoop euro's armer was en een paar kleding stukken rijker...
Elskevree schreef:@laulau: Voor mij is het 2,5 uur vliegen... Nee, dat is flauw. Ik kom natuurlijk niet alleen voor de paarden maar ook voor mijn vrienden en familie.
@esmir: Ik heb de startlijsten gezien. Welke moet jij voorbrengen afgezien van Biola? Moet je ze ook rijden? Ik zag dat er ook een oud vriendje van je meedeed, Polaco. Is hij inmiddels weer ok of weet jij daar niets van? Ik dacht gehoord te hebben dat hij zo terug gevallen was in gewicht.
Ik heb al een hele tijd niets van hem gehoord. Ik weet wel van wie hij is, en ze hebben vorig jaar nog eens foto's gestuurd, toen was hij niet de sportknollie zoals hij uit handen gegeven was.
) van de eigenaresse van mijn vzp's word uitgebracht
Via die mensen ben ik in contact gekomen met spaanse prachten

. Biola vanmorgen gewassen en nu om het uur kijken of er iets bruins in de stal ligt
Krui en vork naast dr stal geparkeert. Spullen liggen klaar en gepoetst.