Mijn vraag is aan jullie, hoe zijn jullie er op gekomen een shet te kopen? Was het als grasmaaier? Zelfde idee als mij? Iets anders misschien?
Ik hoop op wat leuke antwoorden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Patty14 schreef:Ik was eigenlijk niet eens op zoek naar een pony/shetje. Ik keek toevallig in een verkoop topic van een iemand hier uit de buurt. En zag daar Switch. Ik vond hem toch wel erg leuk en heb afgesproken met haar om toch even te komen kijken. Was gelijk verliefd en heb hem dus ook gekocht.
Kreeg in het begin ontzetend veel reactie's van wat moet je nou met een shet? Daar kun je toch niet oprijden.
Veel mensen vinden dat het belangrijkste.
Ik vind rijden lang niet altijd even leuk. Wandel veel met hem, ben sinds deze week begonnen met fietsen en verder longeer ik hem en laat ik hem vrij springen. Tutten vind hij ook heerlijk en verder wil ik gewoon een band met hem opbouwen.
Nassie schreef:Mijn zus had Tinkerbell in een opwelling gekocht op de paardenmarkt. Ik ben haar gaan verzorgen, heb een band met haar gekregen en nu is ze van mij
mylove123 schreef:er komt hier een shet als gezeldschap gezelschap voor mijn pony
xxMaxx schreef:Nassie schreef:Mijn zus had Tinkerbell in een opwelling gekocht op de paardenmarkt. Ik ben haar gaan verzorgen, heb een band met haar gekregen en nu is ze van mij
Haha, impulsaankoop! Het liefste zou ik een shet kopen van de paardenmarkt. Ik woon alleen in breda en zou niet weten waar in de buurt een paardenmarkt is.....
xxMaxx schreef:Ik sta op het punt om een shetje aan te schaffen. Vooral voor mijn plezier: wandelen, wandelen aan de fiets, vrijheidsdressuur, mennen. Je kan zoveel met een shet, rijden is niet per se nodig! Omdat ik me bij een paard toch verplicht voel elke dag te rijden, en de kosten ook een stuk hoger zijn, voor een shet te gaan. De kosten zijn totaal geen probleem. En rijden vind ik niet altijd een leukste. Een band op bouwen vind ik het mooiste! Een klein vriendje voor het leven.