Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
manubres schreef:@essiesilly
Maar van welke paarden die er nu zijn/lopen zou jij een combi willen maken om je ultieme paard te krijgen?
Tendance schreef:Ik heb mijn toppaard al op stal staan! Dan hoef ik toch geen andere? Past qua karakter en vermogen en inzet en weet ik veel wat precies, dus waarom zou ik een betere willen?
manubres schreef:Tendance schreef:Ik heb mijn toppaard al op stal staan! Dan hoef ik toch geen andere? Past qua karakter en vermogen en inzet en weet ik veel wat precies, dus waarom zou ik een betere willen?
Dat snap ik, maar ik bedoelde eigenlijk in het algemeen of er nog mogelijkheden zijn om een NOG beter paard dan Totilas te fokken.....die NOG beter presteert op internationaal nivo....die NOG hoger kan scoren dan dat Totilas heeft gedaan....(daarbij is de ruiter natuurlijk ook van belang).
Ik heb mijn droompaard ook thuis, al heb ik nu wel geprobeerd met het fokken van een veulen de mindere kanten van mijn merrie te verbeteren en de goede te behouden.
essiesilly schreef:[totilas is qua exterieur niet het ideale toppaard, zeg ik eerlijk maarrrr daarintegen paste hij wel goed op mijn merrie en kon zij veel aan het model en achterbeen verbeteren en kon hij de galop, karakter, het vermogen om te schakelen behouden en verbeteren en ook zeker het opwaarts bewegen, dat is ook allemaal gelukt