Hallo!! Met een beetje geluk kan ik over 2 weekjes ook meepraten in dit topic met mijn nieuwe paard Haf Viona. Het is nog even afwachten of ze van ons wordt maar als het zover is dan laten we het meteen weten!! Alvast een foto van Viona en haar nieuwe ruitertje als het doorgaat, mijn superzoon Ruben van 5jaar!!
de beslissing ligt niet bij ons. Lang verhaal.. het meisje waar ze nu nog van is heeft een sportpony op proef en als ze daar goed mee klikt dan gaat de haf naar ons.. Maar ik ga er eigenlijk al wel van uit dat we haar de 23ste kunnen meenemen naar huis:)
edelgold
Geplaatst: 13-07-11 16:59
Welkom hier, er is hier veel te lezen over de haflingers. We hopen dat je de 23 ste eigenaar bent van Haf Viona, Wat is de afstamming van haar ?
Viona is een afstamming van Liz Nairac x Nobel Boy Zegt mij werkelijk niets.. Haha.. Maar ik kom uit de Gelderse paarden kant dus das mijn excuus haha!!
Nora68
Geplaatst: 13-07-11 17:46
Wat een leuk stel hoop voor jullie dat het door gaat
De beslissing ligt niet bij ons. Wij hebben al gekozen voor haar. Haar eigenaresse heeft nu een ander paard op proef en als ze die wil houden dan wordt Viona van ons.
De beslissing ligt niet bij ons. Wij hebben al gekozen voor haar. Haar eigenaresse heeft nu een ander paard op proef en als ze die wil houden dan wordt Viona van ons.
wat een leuk stel zo samen weet je al of ze beslist heeft of moet je echt tot de 23ste wachten ???
nou, tot nu toe nog steeds niets gehoord en krijg desbetreffende person van de stal ook niet te pakken. ben lichtelijk geiriteerd nu!!! Wacht nog tot einde van de dag en dan ga ik er maar van uit dat ik mijn zoontje moet teleurstellen..
@logic, we zijn 1 keer wezen kijken bij de stal waar ze staat ( stond??) in Haghorst. We waren meteen verliefd. maar haar eigenaresse had een ander paard op proef en daar moesten we op wachten. Als die het andere paard wilde dan was Viona van ons. We zouden het gisteren horen... Maar vorige week was haar advertentie opeens van de website van de stal en ook van marktplaats.. Dus ik ga er maar van uit dat het niet door gaat en dat de desbetreffende stal haar ergens anders naar toe heeft verkocht. Typisch geval van een beetje jammer.. Baal er vreselijk van, maar ga ook nu niet om het uur er heen bellen want dat is ook te ....
maar we zijn er al wel uit dat we een Haf willen , dus die komt er hoe dan ook... Dan gaat het nu alleen wat langer duren want eerst moet mijn merrie verkocht worden....
Hee, zie dat hij bij JVDH staat. En weet niet of jevandie vrouw of van de stal bericht zou krijgen?want die stal heeft daar echt geen tijd voor. Bij hun is het snelle handel
Dirk van de stal belde me donderdag dat ie het me maandag zou laten weten. of een stal nou snelle handel heeft of niet, hij had me gisteren gewoon moeten bellen want dat was de afspraak. en dat hij nu niet meer oppakt als ik bel, zegt genoeg..