Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zarena schreef:Maar als dat ook jou dochter is op de foto's, is zij nu al te groot voor de D-pony, en over 4 jaar is die pony pas 3 en is zij wss al toe aan de paarden...
Anoniem schreef:http://www.mijnalbum.nl/Foto-EYAP8XIH.jpg
Is dit je dochter? dan denk ik écht dat je of een hele grote E moet hebben. Of toch echt een klein paard. Ongeacht haar leeftijd.
Verder is het zadel te klein voor de ruiter op de foto
dg01 schreef:Nee hoor ze is nu pas 11 en past nu eindelijk goed op de pony en kan der nog wel een jaar of 3 mee doen
BrightVjay schreef:je kan er rustig een paard op zette hoor op je merrie.
de veulen kan niet groter groeien zoals de baarmoeder is dus het groeit altijd uit buiten de buik van de merrie.
Er staat bij ons nu op stal ook een grote D heel mischien een kleine e maar echt zo pony die gedekt voor de hengst Bright Speed wat een paard is
kohtje schreef:Hoe weten jullie dat ze te groot wordt? Ik was tot mijn 11de ongeveer de grootste van de klas , ben niet groter geworden dan 1.58. Ik ben gewoon vanaf mijn 12/13de niets meer gegroeid in de lengte.
dg01 schreef:Nou ze net als ik alleen maar met paarden bezig vindt ze tot op de dag van vandaag nog steeds leuk,
ze heeft al jonge C pony's gereden die niets konden dus is ze ook al wat gewend.
Als ze blijft groeien volgens de planning dan komt ze uiteindelijk uit op ong 1.80 m maar ze staat nu
al een tijdje stil ergste groeispurten heeft ze al gehad.
PS
In het NF stamboek worden de bonte paarden niet in het officiele stamboek opgenomen,
schimmel wel.
De merrie die wij hebben heeft gewoon een super karakter en ze fokt dit ook door, vandaar dat we
liever van haar een veulen willen die we zelf helemaal kunnen opvoeden enzo.
We hebben een hengst gezien van rond de 1.68 m die haar bewegingen in ieder geval minder vlak
zullen maken.
silverbrumby schreef:Je krijgt zeker weten een E pony als je met Zodiak zou gaan dekken