DRESSUUR; SPRING en CROSSWEDSTRIJD!! (Onder voorbehoud van voldoende aanmelding)
Wij (Dineke en ik) willen graag een tinkerwedstrijd organiseren in Rijssen/Enter (Overijssel) op 25 september. We zijn heeel erg benieuwd of hier animo voor is, dus laat het ons weten. We hebben een prachtig crossbos en een mooie dressuurbak en springbak (bij slecht 2 binnenbakken) tot onze beschikking! We willen ook proberen de KNHS jury te vragen zodat er ook officieel gestart kan worden.
Onofficieel is zoiezo zeker!! Voor het officiele moet natuurlijk het een en ander geregeld en er moet dan natuurlijk wel genoeg animo zijn voor het officieel starten...
Als er officieel dressuur gestart kan worden dan zou ik mee kunnen doen met 2 pony's en misschien ook nog een parcoursje meepakken. Hartstikke leuk initiatief en ik hoop voor jullie dat er genoeg animo zal zijn!
Komende 25 september heb ik al een weekend vol gepland.. Helaas! Anders was er zeker interesse geweest, t is maar 1,5 uur rijden vanaf hier.. Zou dan sowieso Z2 officieel, en B/L1 onofficieel doen. Rondje springen (40 cm) zijn we ook niet vies van..
Dus als je een andere datum hebt (volgend jaar) ben ik van de partij met 2x officiële starts!
Lowara
Geplaatst: 20-06-11 22:11
mmm mits er officieel gestart kan worden, ben ik in principe van de partij met 2 tinkers ( dressuur, springen en cross) is wel lekker dichtbij voor mij
Mmmm, op zich wel interessant om Dunla eens aan een concoursje te 'laten snuffelen'. Dus dat zou dan B onderling worden. Voor Fayette misschien wat te veel want die wil ik de woensdag ervoor ook in Sleen starten en het weekend erna is er op zaterdag Lunteren en op zondag clubconcours.
Ik doe mee! Op kiss of celtic of sjors of.... pak er gewoon 1 uit de paddock keuze zat! Haha wil je anders ook wel helpen met organiseren! Voor dat ik een paard ga mishandelen!
RTM
Geplaatst: 20-06-11 22:33
Vrede op aarde! Meedoen is belangrijker dan winnen
Als wij meedoen worden we vast laatste, maar dat maakt me niet uit, haha! Het overwinnen van wedstrijdangst en jong paard eraan laten wennen is m'n belangrijkste doel dan... Dus Lowara, je mag winnen hoor!
flettie
Geplaatst: 20-06-11 22:41
Lowara schreef:
ik zet altijd hoog in
Ja, dat jij een strebertje bent komen we wel iedere keer weer achter tijdens een Leusden-weekend