Waar shetlanders tekoop?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Britt_S

Waar shetlanders tekoop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-11 16:58

Hallo, weten jullie een paar sites waar er shetlanders tekoop staan voor een niet al te dure prijs?

groetjes /3

kleinvosje

Re: Waar shetlanders tekoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 17:00

Bij de buurman van mijn stal zijn hengstjes tegen chipkosten zo'n beetje op te halen. Maar ja, das wel uit je buurt...

bobolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 17:01

marktplaats staat er zo´n beetje vol mee

Leinearthur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 17:02

marktplaats :)

Nagano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 17:04

deze 454824220 (dit is de link van de atvertentie) heb ik op mp gezien niet duur

inactief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 17:06

Specifieke sites heb ik niet, maar shetlanders zijn eigenlijk overal zo wat voor het vinden! Dicht bij jou kan je eventueel gaan naar Het Riels Hoefke, komt mijn shetlander ook vandaan (ondertussen weer 12 jaar geleden ;)) Zorg alleen wel dat je hem goed checkt of hij in orde is. Met de onze was niets mis hoor, maar ben er ooit eens naar een d-pony gaan kijken die volgens hen 12 jaar oud was, maar mijn trainer ( die hem trouwens goed kent en verder prima met hem over weg kan) zei dat hij zeker een stuk ouder moest zijn..
Ze vinden alles prima, ze lieten de ponys die eventueel iets voor mij zouden kunnen zijn zien en degene die ik wou rijden kon ik direct inspannen en binnen uit proberen. Zelf gingen ze terug in de kantine zitten verder praten er vanuit gaande dat ik mijn plan wel zou trekken (natuurlijk wisten ze wel dat ik goede begeleiding bij had maar dan nog :) ) Nadeel daaraan is dat ze op mij daardoor ook wel laks overkomen in dingen als leeftijd,papieren enzo.

Britt_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-11 17:14

1Steffi schreef:
Specifieke sites heb ik niet, maar shetlanders zijn eigenlijk overal zo wat voor het vinden! Dicht bij jou kan je eventueel gaan naar Het Riels Hoefke, komt mijn shetlander ook vandaan (ondertussen weer 12 jaar geleden ;)) Zorg alleen wel dat je hem goed checkt of hij in orde is. Met de onze was niets mis hoor, maar ben er ooit eens naar een d-pony gaan kijken die volgens hen 12 jaar oud was, maar mijn trainer ( die hem trouwens goed kent en verder prima met hem over weg kan) zei dat hij zeker een stuk ouder moest zijn..
Ze vinden alles prima, ze lieten de ponys die eventueel iets voor mij zouden kunnen zijn zien en degene die ik wou rijden kon ik direct inspannen en binnen uit proberen. Zelf gingen ze terug in de kantine zitten verder praten er vanuit gaande dat ik mijn plan wel zou trekken (natuurlijk wisten ze wel dat ik goede begeleiding bij had maar dan nog :) ) Nadeel daaraan is dat ze op mij daardoor ook wel laks overkomen in dingen als leeftijd,papieren enzo.

haha, dat is toevallig :P ik rijd daar op de manege! maar er staan nu geen shetjes waarvan ik denk, oh die wil ik toch wel kopen!

Britt_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-11 17:16

Iemand nog een site of links naar een shetlander? (het liefste in mijn buurt en Marktplaats is nu geen optie daarvoor)!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 17:17

Overal kun je shetlanders kopen. Heel marktplaats staat er mee vol, een deel kun je zelfs gratis ophalen..

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 19:07

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 19:09

Hahahahahahahahaha overal waar je kijkt zijn overschot aan schetlanders en anders de Marktplaats wel.

Ik vind het eigenlijk een hele domme vraag.

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 19:13

Britt_Mara schreef:
Iemand nog een site of links naar een shetlander? (het liefste in mijn buurt en Marktplaats is nu geen optie daarvoor)!!

Waarom is marktplaats geen optie?

Verder zijn er op de paardenmarkten ook vaak (veel) shetlanders.

Roos13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 21:52

Spaar nog even en ga naar een goede fokker!

Britt_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-11 11:02

Angela schreef:
Britt_Mara schreef:

Waarom is marktplaats geen optie?

Verder zijn er op de paardenmarkten ook vaak (veel) shetlanders.

Ik ben regelmatig op MP dus daar kan ik zelf ook wel kijken ;)

Britt_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-11 11:03

Ragdollcat schreef:
Hahahahahahahahaha overal waar je kijkt zijn overschot aan schetlanders en anders de Marktplaats wel.

nou, dan had je toch niet hoeven antwoorden als je het toch maar dom vind? dan ga je maar lekker ergens anders praten :wave:

MisZ_FayeNna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 18:15

Ik ben ook opzoek naar een shetlander, maar iedereen zegt altijd
ow die kun je bijna gratis krijgen, maar als ik ze zoek zijn ze nergens gratis.....
maar idd MP, speurders en paardenmarkten daar vind je er genoeg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 18:18

Roos13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 18:27

Maar waarom gratis?
Waarom niet even sparen en een zeker weten gezonde shet kopen?
Waarom wil iedereen toch zo minmogelijk uitgeven aan een pony?
Ik vraag mij dan ook altijd af of ze wel geld hebben om de veearts te betalen, als het dier doodziek word?
Natuurlijk gun ik iedereen zo'n geweldig dier, begrijp met niet verkeerd hoor.
Maar bedenk wel dat de aanschaf van het dier het goedkoopste is wat er bij komt kijken.
Bij een spoedgeval koliek (of iets anders ) in het weekend ben je zo weer 100 a 150 euro kwijt....

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 18:31

overal en nergens!

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 18:31

Britt_Mara schreef:
Ragdollcat schreef:

nou, dan had je toch niet hoeven antwoorden als je het toch maar dom vind? dan ga je maar lekker ergens anders praten :wave:

Ik maak zelf uit waar ik ga lezen en neuzen.

Ik blijf het een domme vraag vinden, je kan ze zelfs gratis krijgen of voor maar 50 euro kopen, er zijn er teveel en velen eindigen ook in de salami.

Britt_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-11 17:59

[/quote]
nou, dan had je toch niet hoeven antwoorden als je het toch maar dom vind? dan ga je maar lekker ergens anders praten :wave:[/quote]

Ik maak zelf uit waar ik ga lezen en neuzen.

Ik blijf het een domme vraag vinden, je kan ze zelfs gratis krijgen of voor maar 50 euro kopen, er zijn er teveel en velen eindigen ook in de salami.[/quote]
je doet je best maar alleen ik wil niet dat iemand mij hier een beetje gaat liggen afzeiken

ElenaJuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 19:27

Markttplaats... xD

Joanitaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 18:35

Paardenmarkt, manege, shetlanderstal, marktplaats, speurders, paardtekoop.nl, boeren.
Je kunt het zo gek niet bedenken. ;)

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 18:37

En je gaat me hier ook niet zitten af te zeiken :D . Ik bepaal zelf wel waar ik ga lezen.

Ik zeg alleen maar dat ik het een domme vraag vind, het barst er van de schetlanders :7 :7 .

Roos13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 18:46

Laat elkaar in elkaars waarde! Iedereen mag vragen wat hij/zij wil op bokt.
Als de je een vraag stom vind hoeft dat geen stomme vraag voor een andere te zijn.
Je kan ook gewoon niet reageren als je de vraag niet aan staat en gewoon alleen denken en verder bladeren.