Balia tekende eigenlijk nog helemaal niet zo, wel vol uier en los, maar geen hars, goede eetlust, niet onrustig. Kortom geen reden om haar heel strak in de gaten te houden. Toch maar de band omgedaan gisteravond, maar Balia slaapt plat dus het alarm gaat heel vaak (de afgelopen week van dag tot dag beslist of ze een band om moest en de nachten dat ze hem om had is 5/6 keer alarm niks). Voor 3:00 uur was het alarm al 3x gegaan (vanaf 12 uur) en dus heb ik haar kritisch (maar niet kritisch genoeg blijkbaar) bekeken en besloten om de band af te doen, want manlief moest er toch om 5 uur uit. Zo gezegt, zo gedaan. Manlief ging om 5 uur/half 6 naar stal en treft daar een kerngezonde moeder en dochter aan! Veulen was al droog, stond te drinken en gaat voor zijn neus staan poepen. Dus hij heeft me direct wakker gemaakt, we hebben alles even gecheckt en alles was goed! Mooier kan dus niet!
Vanmiddag zijn moeder en dochter al even samen buiten geweest, bij deze: Given By Balia
mooi veulen! en dat paard dat is eentje van numero uno he? daar hebben wij er ook eentje van gehad staan. ofja op de springstal waar ik werkte. ik zie er wel wat in terug hoor.;d
KahluaB
Geplaatst: 21-05-11 19:49
Nogmaals gefeliciteerd Iorrr!
Wat kijkt ze al wijs de wereld in ! Ik vind dat ze zo'n mooie bovenlijn heeft! Je moet zeker ook nieuwe stallen bijbouwen met zoveel jonge aanwas ?!
appalin
Geplaatst: 21-05-11 20:16
Gefeliciteerd met deze knappe jonge spruit! En heerlijk zo'n bevalling dat alles mooi natuurlijk en ook nog eens goed verloopt, daar heb je veel geluk mee gehad!