Mijn naam is Milan, voluit is mijn naam O`Bryan`s Milan from Winaty`s Tinkerstables.
Ik ben vernoemd naar mijn knappe papa O`Bryan van de Kendelhoeve
Kijk dit is hem

Sinds kort weten we ook wie de papa van mijn papa is! Dat is namelijk Raven, een mooie kampioenshengst die verhuisd is naar het buitenland

1 jaar geleden begon het allemaal zo

na 353 dagen in mama s buik vond ik het welletjes en besloot heel snel de buitenwerled te gaan verkennen en op de valreep mijn vrouwtje nog het mooiste moederdag kado ooit te geven!
Mijn vrouwtje had wel verwacht dat ik deze nacht geboren zou worden omdat mijn mama al melk lekte,
De hele week heeft mijn mama het vrouwtje 3 keer per nacht wakker gemaakt omdat ze lekker languit ging liggen slapen in de wei,
Ondanks dat het alarm niet afgegaan was wilde mijn vrouwtje toch nog een keertje gaan kijken om 10 voor 12 en zag mijn mama achter in de wei liggen.
Aangekomen bij mijn mama zag ze mijn pootjes er al uitsteken!
Toen is het vrouwtje even weggerend om andere mensen wakker te maken en toen ze binnen 1 minuut weer terug was lag ik er ondertussen al naast...
ik wilde niet meer wachten om mijn vrouwtje te ontmoeten!
Omdat het dus allemaal zo snel gegaan is heeft mijn vrouwtje van de geboorte geen foto s kunnen maken maar heeft dit de volgende ochtend meteen goedgemaakt en heel veel foto s van mij gemaakt.
Ze zegt dat ze helemaal verliefd op mij is!

Kijk dit ben ik een halve dag oud!
Mijn vrouwtje verbaasde zich over mijn enorm lange benen!

ze zegt ook dat ik hele gave aparte aftekeningen heb!

het is nog een hele kunst om met zulke lange benen vooruit te komen hoor!

Mijn mama zie ik dat groene spul eten maar ik vraag me toch af hoe ze dat doet!
ik kom bij lange na nog niet in de buurt van dat groen

Hier ben ik al 2 dagen oud! en ik voel mezelf al een hele vent!

Dit is overigens mijn knappe mama!

Mijn mama beschermt mij best wel goed maar ik ben zo nieuwschierig naar die mensen die komen kijken naar me maar ik durf nog niet zo goed

Later wil ik een dressuurpaard worden en ben alvast aan het oefenen, jong geleerd is oud gedaan zegt mijn vrouwtje

Ik ben ook best een bengeltje want ik durf al lekker bij mijn mama weg te rennen, hoewel mijn mama dan wel boos wordt want dat vind ze niet zo leuk en moet dan achter mij aanrennen

Mama , is vrouwtje nu al een keer klaar met dat grote grijze ding? Ik ben moe!

Van al dat poseren voor de foto wordt je echt heel erg moe dus ik moet soms ook goed slapen, anders wordt ik geen grote stoere hengst later!
Tot de volgende keer!