Na vier dagen harsen en 319 dagen dracht is Stip bevallen van een mooie (donker?)bruine dochter: Google!Google is een reuzin en achter nog erg slap, maar dit trekt al mooi bij! Helaas heeft ze geen stippen, maar wat niet is kan nog komen!Actiefoto's volgen snel!
Ze kan maar zo nog stippen krijgen Iorrr. Onze shet kreeg vorig jaar een vosveulen, nu is ze wit aan het worden met zwarte stippen!
Haha Vio dat is ook zo! Lautje ik heb stilletjes ook nog hoop hoor, de zijkant van de staart is echt wit namelijk...
ze heeft zo te zien verder geen appaloosa kenmerken, dus de kans dat ze nog doorkleurt, is erg klein.word wel een leuk rijpaardje
Gefeliciteerd, Iorrr. Wat een leuk veulen is het geworden en je weet al wat ik van de naam vind, haha.
Haha ja de naam is met dank aan Laurie!Ik weet nog niet 100% zeker wat ik met haar doe, maar naar alle waarschijnlijkheid blijft ze hier in ieder geval tot dat ze 3 jaar is
Thnx! Ze is inderdaad erg groot. DA was verbaast, helemaal omdat ze eigenlijk behoorlijk te vroeg is...
Iorrr schreef:Thnx! Ze is inderdaad erg groot. DA was verbaast, helemaal omdat ze eigenlijk behoorlijk te vroeg is... En een eerste veulen is meestal ook niet zo groot....Alhoewel die Cardento uit Amarenz ook een eerste veulen was....
En inderdaad het is het eerste veulen ja Ze gaat er hoogstwaarschijnlijk wel weer bij! En dan gaat ze bij Unaniem.
Haha ik denk dat je mij eerst verkeerd begreep. Ze gaat, als ze bij de hengst gaat, nu bij Unaniem. Dus over 7 dagen ongeveer