Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sammie schreef:Het beste stippenresultaat verkrijg je door er een kant en klaar te kopen. Veel meer zekerheid op vlekken dan door fokken of vermeerderen.
Annickkii87 schreef:Sammie schreef:Het beste stippenresultaat verkrijg je door er een kant en klaar te kopen. Veel meer zekerheid op vlekken dan door fokken of vermeerderen.
Dat is waar maar als het geen stippen heeft hou ik er evenveel van, misschien zelfs nog meer omdat het dan een dochter/zoon is van mijn allerliefste paardje, dat is mij meer waard dan een paar stippen, al zou het natuurlijk wel heel leuk zijn
Nien1984 schreef:Realiseer je wel dat er ook een kans in zit dat het mis gaat en je merrie het niet overleeft... wil je niet bang maken maar dat is wel de realiteit.
Annickkii87 schreef:Nien1984 schreef:Realiseer je wel dat er ook een kans in zit dat het mis gaat en je merrie het niet overleeft... wil je niet bang maken maar dat is wel de realiteit.
Maar geld dit niet voor alle merrie's of is dit een verhoogd risico omdat ze 17 is? Als er namelijk een verhoogd risico voor is gaat het hele verhaal niet door, wil mijn meisy geen risico laten lopen daarom deze vraag wat jullie ervan vinden.
Magrathea schreef:Als je er niet zeker van bent, laat je DA een keertje langskomen, vraag hoe hij/zij erover denkt