Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cassidy schreef:Waar je je druk om kunt maken zeg...helemaal als je haar waarschijnlijk nooit meer zult zien.
En hoe waarschijnlijk is het dat ze een exotisch ras bedoelt? Statistisch gezien lopen er nu eenmaal meer Haflingers en Fjorden rond dan andere "beige" rassen.
JoyCiej007 schreef:Cassidy schreef:Waar je je druk om kunt maken zeg...helemaal als je haar waarschijnlijk nooit meer zult zien.
En hoe waarschijnlijk is het dat ze een exotisch ras bedoelt? Statistisch gezien lopen er nu eenmaal meer Haflingers en Fjorden rond dan andere "beige" rassen.
Nouja...........
En jíj maakt je weer druk 'omdat ik mij er druk over maak'. Rechtsboven vind je een kruisje, als het je niet aanstaat
Ik maak me helemaal nergens 'druk' over, alleen ben ik zo'n persoon die nou eenmaal graag 'alles wil weten', ken je dat irritante gevoel dat je het met iemand over een bepaald liedje hebt, of bepaald voorwerp, dat je beiden weet wat je bedoeld maar dat je niet op de naam kan komen? Nou dat gevoel hadden wij dus gisteravond ook, alleen snapte ik dus níet duidelijk wat zij bedoelde.
Dus riep ik: 'dan vraag ik het op bokt, dan weet ik het ook niet meer'.
ik maak me helemaal nergens druk om hoor![]()
Zou jij dus ook niet moeten doen.