Met mijn nieuwe bijrijdpaardje mag ik op 16 april meedoen met een wedstrijd! Ik heb geen startkaart, maar het is een wedstrijd van een haflinger vereniging, op "de haflinger dag". Nu weet ik verder helemaal niet wat het is, alleen dat het in Utrecht is en ik dus zonder startkaart oid mee mag rijden op haar pony! Erg leuk!!
Gaan er nog meer bokkers heen? Is het druk daar, en doen er veel mee met zo'n wedstrijd daar? Ik ben helemaal geen wedstrijd type, en ik kan me er nu al zenuwachtig om maken
Shirly_Bob
Geplaatst: 28-03-11 21:31
Ik ben er vorig jaar geweest, was erg leuk! Wat ik alleen minder vond was dat de paarden in het weiland over het hek van de bak konden snuffelen, zo kon ik dus niet op de hoefslag maargoed die hoeven der nu niet in te staan natuurlijk! En zenuwachtig zijn is toch nergens voor nodig? Je hebt toch niks te verliezen?
Waar heb je trouwens informatie gevonden? ik zocht deze wedstrijd ook, maar kon het nergens vinden
De website van De Aangespannen Haflinger doet het niet... Dus geen idee. Ik heb het startformulier van de eigenaresse gekregen. Het heet trouwens 'Kampioenschap Regio West' of zoiets. Wij komen niet uit het westen, maar doen lekker toch mee
Allemaal meedoen joh! Leuk Ik zit zelf in het bestuur van west, doe zelf niet mee maar ben wel de hele dag aanwezig!
Op wedstrijdplatform.nl staat het inschrijfformulier en er is nog wat plek! De site is door wat problemen uit de lucht dus helaas staat het daar niet op.
Er is al een topic over deze wedstrijd, kijk even hier; [HA] Haflingerkampioenschap West op 16 april Gewoon gaan, het wordt georganiseerd op de locatie van mijn vereniging en er is echt een fijne sfeer.
Super daagje gehad Zaterdag, met mooie punten! 196 en 192 dus de eerste 3 winstpunten voor mij en Kanjer zijn binnen. D'r zijn ook foto's gemaakt, iemand enig idee waar ik deze kan vinden?
Ik had je punten eigenlijk niet mee kregen... Nog te vreden.... Ga ja al over naar de M2? Start je ook in de andere wedstrijden
iSaBeLL
Geplaatst: 20-04-11 09:40
Ik had 2x 181! dus was tevreden naar een hele lange tijd geen wedstrijden te hebben gereden
Ik ga over naar het M2, de andere wedstrijden ga ik ook mee rijden, maar 13 juni kan ik helaas al niet. maar verder ben ik eigenlijk niet thuis in al die haflingerwedstrijden