Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
beppies schreef:Inderdaad Bachelor, geeft veulens met maat, uitstraling en goede beweging zowel in de dressuur als springen. En ook niet onbelangrijk een goed karakter.
beppies schreef:Inderdaad Bachelor, geeft veulens met maat, uitstraling en goede beweging zowel in de dressuur als springen. En ook niet onbelangrijk een goed karakter.
die ook goed in typ zijn. Al Dabaran komt uit een moeder die half ox is, dus ook echt zo'n model had (net een badkuip als ze sprong, maar ze kon er wel over) en ze heeft echt alles van Whinny meegekregen wat ze mee moest krijgen.
Flair S heeft ook een goede.
petraaken schreef:daarom is het nog geen slechte hengst. HIj had misschien een slechte dag of maakt hij een moeilijke periode door. Wie zit er niet vaak in een flinke dip met zijn paard waar het voor geen meter gaat en zelfs wat achteruit gaat.
schimmel. Citaat:Disconto, geeft erg mooie veulens met ruime beweging. Is een super mooie hengst om te zien. Hij is denk ik 1,68 m.
Had ik nog niet meegekregen denk ik.
Ik heb er wel een aantal goede nakomelingen van gezien, maar ook een behoorlijk aantal dweilen...Leuke recreatiepaarden, maar geen sportpaarden
(al ben ik zelf bij E-pony's niet zo gek van Wolfgang-bloed, dan willen de veulens nog weleens klein blijven...
)