Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Slofje schreef:misschien (wildkleur) leemvos.. Maar dan hebben ze vaak een meer een vosachtige aalstreep, en tijgerstrepen op de benen
hestejente schreef:Wat is de prijs voor een shetlander met zo een mooie kleur ongeveer? Groetjes en bedankt voor de reacties!anneuijttt schreef:Hoi!
Heb een foto gevonden waar ze/hij op leek:
http://shetlandpony.paginamarkt.nl/foto ... reep1a.JPG
zoiets ongeveer
Groetjes en bedankt voor alle reacties!
Da's een leemvos. Dus wildkleur vos. Fjorden bestaan idd ook in die kleur.
IMJ schreef:hestejente schreef:Duhh. Fjorden zijn homozygoot wildkleur
En wat zeg ik dan met andere woorden? (Begrijpbaar voor TS misschien)?
anneuijttt schreef:Eindelijk, ik heb de echte foto, even gedownload op photobucket!
Is echt zeker die kleur?
Ik vind het supermooie kleur!
Groetjes Anne
hestejente schreef:En wie zegt dat de TS geen normaal Nederlands kan lezen? Onderschat haar nou niet zoOf is dat te veel gevraagd voor iemand die al moeite heeft met begrijpelijk
hestejente schreef:Okee dankjewel! Haha ja ik snap het. Ik heb er al een op het oog dnek ik! Nouja ik zie wel. Bedankt iedereen! Groetjes(mag slotje)anneuijttt schreef:Eindelijk, ik heb de echte foto, even gedownload op photobucket!
Is echt zeker die kleur?
Ik vind het supermooie kleur!
Groetjes Anne
Ja, da's een wildkleur vos oftewel leemvos. Ik vind het ook een mooie kleur. Alleen is een leuk kleurtje natuurlijk niet zo van belang he, bijna al het andere is belangrijker. Toen ik op zoek ging naar een paard wilde ik graag een zilverappelwildkleurbruinbonte... en kwam thuis met een vos. Weliswaar een sooty. Maar een "gewone" vos. En ik ben al 2 jaar heel blij met 'm.
Een leuk kleurtje is mooi meegenomen maar doet er verder echt niet toe