Waarschijnlijk Four's laatste topic bij Kraamstal. Four is inmiddels 10 maanden oud en een flinke 1.49 Geniet van de foto's!Sukkel
Wat een knapperd Leuke foto's?Maar wat heeft die nou vast ? Vind je tekst erbij ook zo lekker droog; 'sukkel'
Brede smile bij die eerste foto Wat een koppie.Ik vroeg me ook al af wat ie daar te pakken heeft.Dat wordt beslist een leuk paard!
Sammyoo schreef:Leuk dier hoor. Z'n vader is zeker Vivaldi?Haha ja. Hij is een Vivaldi x Wolfgang, dus zijn naam blijft geweldig.
Nou die is niet mis zeg, en hij heeft nog humor ook!!1,49 al, jeetje!Zal mijne ook eens opmeten als ik aan een meetstok kan komen!Ja leuk dier levensgenieter!
Van deze kerel ga je duidelijk ERG genieten in de toekomst! Wat staat ie lekker vrolijk en ondeugend te kijken overal! Zit duidelijk goed in zijn vel
Jeddah schreef:Van deze kerel ga je duidelijk ERG genieten in de toekomst! Wat staat ie lekker vrolijk en ondeugend te kijken overal! Zit duidelijk goed in zijn vel Dankjewel! Ja, hij zit zeker goed in zijn vel. Maar ondeugend, nee, hij is de allerliefste jaarling die ik ken.
Woow die is gegroeid zeg, ik weet nog zijn eerste topic! leuk hoor!Dat word volgens mij een heel leuk beest later!