Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hij dekt ook nog maar vanaf 2005 dus veel oudere nakomelingen gaat hij niet hebben. De hengst is dus Lord Chin.

Dat zijn toch echt wel dingen die ook doorfokken.. de vraag is alleen doet deze hengst dat, of komt het bij dit paard door de moeder...... Hera schreef:De combinatie is idd heel belangrijk, maar je kan toch al een beetje zien vindt ik. Het paard in het filmpje heeft in mijn ogen vermogen genoeg en lijkt goed aan de maat... hopelijk is dat een kwaliteit die hij heeft doorgegeven. En mooi is ze idd!
Feelsoproud schreef:Moeikijk te beoordelen natuurlijk a.d.h van enkel een filmpje,maar mij lijkt deze merrie net iets te kort komen in alles.Weinig maat,weinig galop en weinig vermogen.Inderdaad een mooi beestje en doet braaf wat van der gevraagd word,maar niet eentje waarvoor je op of omkijkt op concours.Eén van de zovelen...
Maar zoals eerder al gezegt:zonder iets te weten over de moeder van deze merrie,en met enkel dit paard als voorbeeld,kan je echt geen zinnig woord zeggen over de vererving van de hengst!

Ik heb nog wel wat filmpjes van nakomelingen, maar vind geen echte resultaten terug. Ik weet dat hij wat afstammelingen in oostenrijk heeft lopen en die doen het toch vrij behoorlijk, lopen allemaal 1.20m 1.30m. Ik weet dat de hengst altijd onder anton martin bauer heeft gelopen meer info over de hengst op http://www.wimschoukens.be. Ik heb hem irl gezien en ik vond zijn galop wel goed. Uit zijn moederlijn komen ook allemaal goede paarden. Ik geloof idd wel dat je een harde mond wat doorfokt en een rug missch ook, maar er is veel aan te doen qua rijden in mijn mening. Ik geef het toe, het paard in het filmpje is geen toppaard, maar ik vind het er deftig uitzien.