Ik zag gister een docu over panda's en toen dacht ik hoe tof is het als een tink ook zo getekend is. Lets fok Mijn vraag is dus wie heeft er een tink die zo getekend is. Of aftekeningen die lijken op een ander beest. Of zowieso grappige aftekeningen mag ook!
Haha wij hebben op de manege een zwartbonte pony, waarbij hij een vlek heeft die precies om zijn dekje heen loopt Het is geen tinker maar wel heel grappig.
__Amber__
Geplaatst: 06-02-11 17:16
Wij hadden een kruising tinker, die had een kont van een zebra. Het eerste stuk rond haar staartwortel was wit, en dan liep er een streep van haar ene been naar haar andere been. Zag er altijd heel leuk uit!
ze zeiden het laatst wel tegen mijn tinker in ze wintervachtje maar weeet niet of het echt zo is hij heeft ook zwarte kringen om ze ogen en zwarte oortjes maar meer gelijkenissen zag ik even niet
Signe
Geplaatst: 06-02-11 22:31
Ik heb er eens een op de site van GMVP gezien met een zwarte vlek om zijn oog. Ballagio? heette hij geloof ik, pin me er niet op vast. Mooi paard ook! En ik heb wel shetlanders gezien die zo platenbont als een panda waren.
edit.. gevonden. tis zo een mooi paard! Ik wil hem! ( blue roan jummie!)
die lakenvelder is gaaf! Vergelijking is treffent =) En dapperdier, idd mooi! Wouwie. En t veulen van chuck mag er zeker wezen! Gaaf hoor. Maar een echte panda is jet to be found!
Soprano
Geplaatst: 09-02-11 00:00
Mijn tinker is dan wel geen panda maar ze heeft wel een speciale aftekening op haar neus/hoofd (foto's in profiel)
marleen110
Geplaatst: 09-02-11 11:08
Claire heeft op haar buik een vlek die lijkt op een ster;
en op haar hoofd een vlek die lijkt op een hartje;