vandaag was het dan zover, de kleine Yuma ( SKS Wynns Legacy Yuma) is bij me thuisgebracht. na een kennismaking door het draad, hem maar bij de dames gelaten en dat ging supergoed, ze staan overdag op de grote winterwei en kunnen daar naar hartelust rennen, hier zijn wat foto's die ik vandaag gemaakt heb en zal zo nu en dan ook in dit topic wat updates doen.
zo! daar moeten jullie het voor vandaag maar weer mee doen hoor
Laatst bijgewerkt door petraaken op 20-08-11 07:03, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:foto's op verzoek verwijderd.
Ah wat schattig hij is al helemaal vriendjes met die zwarte, leuk!
violente
Geplaatst: 30-01-11 19:00
OOOOOH YUMAAAAAAA. Kereltje, kereltje, wat ben je toch gaaaaaf. En inderdaad, die ene foto met Joanna is echt geweldig! Liefde op het eerste gezicht. Hij past perfect bij je dames Jolanda! Je bent een megabofkont!
Wat super leuk Jolanda, helaas werkte het zonnetje vandaag niet mee maar je hebt toch wat leuke plaatjes kunnen schieten. Wat is hij klein zo naast jouw dames he?
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-11 19:24
ja haha hij is net iets kleiner dan celine, en dat is al zo'n ukkie, maar hij past er erg mooi tussen vind ik
Hij is leuk Mag hij tussen de dames blijven lopen ?
Laureas
Geplaatst: 30-01-11 19:32
Hij ziet er fantastisch uit, en wat een mooi plekje heeft hij daar met zijn dames. ..er is nog zeker plaats voor meer paardjes, zie ik.
Proficiat en veel geluk met deze prachtvent.
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-11 19:34
voorlopig mag hij nog bij de dames, hij is echt nog zo'n baby in zijn gedrag, hij doet nog heel onderdanig naar de merries toe, tammara is al drachtig daar kan hij sowieso niks mee, mocht er zich toch een "incidentje" voordoen dan is het ook geen ramp, joanna en celine zijn bijna drie jaar, en gaan over een paar maandjes naar stal keessage voor een dek van yuma's knappe papa
gaapje
Geplaatst: 30-01-11 19:38
wat een heerlijk ding ,zal je trots op zijn !!!!! En zo tussen de dames, nou hij gaat het vast super krijgen .
Mocht je een maatje zoeken straks voor hem, kom ik drop wel brengen