Helaas konden de tinkerdagen in Rockanje vorig jaar niet doorgaan vanwege de hevige regenval. Heel erg jammer, want er waren toen veel aanmeldingen en enthousiast reacties. Daarom hebben we besloten de tinkerdagen dit jaar weer te gaan organiseren.
De tinkerdagen in Voorne-Putten zullen dit jaar worden gehouden op 27 en 28 augustus 2011. Locatie: St. Anna Hoeve, Meelzakseweg 1, Rockanje
Het programma ziet er in grote lijnen hetzelfde uit, al zijn er wel een paar wijzigingen.
Zaterdag 27 augustus - dressuur - springen - demonstraties ( we zijn nog op zoek naar een paar leuke shows) - behendigheidsspelletjes voor ruiters - strandrit voor ruiters/menrit voor menners - keuring NSvT Aan het einde van de dag is er een parade door alle deelnemers, met dan de prijsuitreiking.
Zondag 28 augustus - mennen dressuur - mennen vaardigheid - behendigheidsspelletjes voor ruiters - voetbaltoernooi voor ruiters - demonstraties Aan het einde van de dag is er een parade door alle deelnemers, met dan de prijsuitreiking.
Nieuw is dat alle wedstrijdonderdelen (dressuur, mennen, springen) onderling en officieel zijn. Beide dagen is er een strodorp met kraampjes en eet- en drinkgelegenheden. Er is stalling aanwezig.
Wat dacht je van het weer vorig jaar. Iedereen regendansjes doen. Dat werkt niet, dus blijft het droog.
Sneezey
Geplaatst: 28-01-11 00:09
Wat leuk dat er een 'herhaling' komt . Gaat er eens even over nadenken om mee te doen met dressuur of de spelletjes mmmmmmm lastig hoor! Mss allebei? Gelukkig hebben we nog even de tijd om na te denken. Ben afgelopen jaar voor de keuring geweest op zaterdag en ik vind t super geregeld! Ook de box met zaagsel was keurig in orde.
Leuk en dichtbij:-) Ga wel eff kijken zonder Tink, want ik moet d'r nog inrijden e.d. Maar kan niet wegblijven om te kijken naar de andere koetjes hihihi
Whis_Serada
Geplaatst: 03-03-11 20:45
Hier komen we dit jaar echt naar de keuring met Whisper
cannie
Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-11 19:18
Vanaf vandaag is de inschrijving geopend!!
starjo
Geplaatst: 27-03-11 18:52
Ik heb me ingeschreven
Whis_Serada
Geplaatst: 27-03-11 20:22
tot waarneer kan je inschrijven?? (voor de keuring)
cannie
Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-11 20:37
Inschrijven voor de keuring moet bij het stamboek. Ik weet niet precies tot wanneer je je daarvoor kunt inschrijven. Zou je even bij het stamboek moeten navragen. Bij ons kan duurt het inschrijven nog wel een tijdje, al zijn er wel onderdelen (zoals een clinic voor de bereden politie) waar maar een beperkt aantal plaatsen voor zijn. dus vol=vol.
@ Starjo: Inschrijving ontvangen Ik had het er maar druk mee vandaag, kwamen er 6 bijna tegelijk binnen.