Hallo,Ik vroeg me af of er voor haflingers net als voor de fjorden(fjordenwereld) ook een aparte site is voor de haflingers?
ja € 2.50 oer jaar maar dat is het geld dubbel en dwars waard!'Gewoon aanmelden en dan mag je eerst proef draaien om te kijken of je het wat vindt.
Er zit oud en jong op en het is echt heel erg leuk, allemaal deel je dezelfde passie.er worden weekendjes weg georganiseerd, en langere vakantie'sDus ik zou zeggen meld je aan en klets gezellig mee.
MissToseland schreef:de haflingerforum.. snap dat het de haflinger is.. maar het is het forum..maar ja ja.....?
MissToseland schreef:niet correct nederlands, maar laat maar Zo heet dat forum nu eenmaal Corina.groet Klaaske
MissToseland schreef:ja, dat snap ik, zeg alleen maar dat het raar klinkt en niet correct Nederlands is Ben het helemaal met je eens.
hollie schreef:Er zit oud en jong op en het is echt heel erg leuk, allemaal deel je dezelfde passie.er worden weekendjes weg georganiseerd, en langere vakantie'sDus ik zou zeggen meld je aan en klets gezellig mee.vooral de Veluwevakantie is leuk