Ik krijg een paard

Groetjes Rachel
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
fjordjes schreef:Als je geen ervaring ermee hebt, neem iemand mee, bijv. je instructrice. Bij een handelaar heb je vaak een goede kans, mocht het paard nou iets hebben kan je daar vaak je geld terug krijgen of inruilen. Wel ALTIJD het paard laten keuren (klinisch) ook al is hij recent gekeurd.
Jorine_Falco schreef:Jongens, neem de moeite niet. Meisje vertelde op (al) haar vorige accoutns dat haar ouders geen eigen paard wilde betalen voor d'r, en ze daardoor boos was. En dat ze ook geen verzorgpony kon vinden, en pas een paard mocht vanaf haar 18e.
Ik TEM.
rachelhorses schreef:Jorine_Falco schreef:Jongens, neem de moeite niet. Meisje vertelde op (al) haar vorige accoutns dat haar ouders geen eigen paard wilde betalen voor d'r, en ze daardoor boos was. En dat ze ook geen verzorgpony kon vinden, en pas een paard mocht vanaf haar 18e.
Ik TEM.
dAT IS NIET WAAR DEZE JONGEN ZIT ME AL DE HEELE TIJD TE PESTEN. NU BEN IK HET ZAT!!!!!!!!!!!!!
misslauie schreef:barbiepaard! daar kun je ook nog batterijen in stoppen en dan loopt ie.
wel duracell doen, dat gaat langer mee
bonnetje er bij