Sinds gisteren kom ik fjordenwereld niet in wegens een storing?
mijn browser geeft deze melding aan.
Oeps! Deze link lijkt niet te werken - Suggesties: Een gecacht exemplaar van www. fjordenwereld. nl/ phpBB3/ index. php openen Ga naar www. fjordenwereld. nl Zoeken met Google:
Klopt, ik kan er sinds gisteravond ook niet meer op.
nientje78
Geplaatst: 03-11-10 09:19
ladyinge schreef:
Wat een FW verslaafden zijn we toch.
Verslaafd .........welnee........hoe kom je daar nu bij
Nexus
Geplaatst: 03-11-10 09:22
Vind het nu wel lang genoeg geduurd hebben!
ukoldaatje
Geplaatst: 03-11-10 09:32
Ik kan er ook sinds gistermiddag niet meer op, en krijg dezelfde foutmelding.. Ben inmiddels helemaal in de stress ervan.. Krijg afkickverschijnselen hoor....
Kom op, repareer die site!
Vippie
Geplaatst: 03-11-10 09:53
Host heeft FW van de server gehaald omdat deze hun teveel stoorde (??) dus reinou is nu op zoek naar een andere Host begreep ik. Dus voorlopig geen FW en hopen maar dat alles 1:1 overgezet kan worden en dat er geen data kwijt raken. En das balen want ik moet morgen langs een FWer en geen idee hoe ik haar nu moet bereiken want haar nummer stond in een PBtje.
Nexus
Geplaatst: 03-11-10 09:55
Ipsilonka
Geplaatst: 03-11-10 09:56
Aaaaahhhh, FW eraf, ik word gekkkkkk!!! (of wacht, ik heb geen fjord meer, hoe kan dit nou) Ik hoop echt dat alles zo over gezet kan worden.... Hoe kunnen wij nou storen???
Anoniem
Geplaatst: 03-11-10 09:56
ligt het dus niet aan mij... dat is ook wat zeg dat ze gewoon zonder melding een heel forum van de server halen
Wilde deze week mn oude Tjootjepics op gaan slaan omdat Imageshack mn account verwijderd heeft. Was al een godsgratie dat die bewaard waren gebleven bij de vorige omzetting. Naja duimen maar.....
dat zou wel vet balen zijn.. hopelijk kan ze alles overzetten.. maar er wordt toch ook betaald voor het forum? *vind het dan helemaal niet netjes van de host*
Alle berichten zijn er nog hoor! Ze hebben alleen de layout verwijderd om het simpel te zeggen, maar de database niet. Ik vind het nog steeds een belachelijke actie, ze hadden me niet eens op de hoogte gesteld of wat dan ook. Ben nu aan het wachten op antwoord van de host, hoop dat er nog iets te regelen valt... Tot die tijd moeten jullie even geduld hebben dus!