Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en met mobiel internet te traag
(deze won volgens mij later silver medal en terecht hoor, want hij is prachtig !!)
Miriam mag trots zijn op Fayyim en wij lopen naast onze schoenen van trots als fokkers. Miriam heeft Fayyim ZELF thuis getraind
, dus niet uit handen gegeven aan een prof trainer. Dit wil Miriam beslist niet, om hem fris in zijn koppie te houden en de band te behouden die ze met Fayyim opgebouwd heeft. Zo zie je maar dat je als particuliertje ook best kunt meekomen op het EK zelfs zonder "professionele"showtraining
Super 

applaus voor Mir dat ze deze knappe kerel helemaal zelf zover heb gekregen
Ook super veel complimenten ontvangen van veel internationale mensen en sommige die hem speciaal nog een bezoekje kwamen brengen aan zijn stal
KooArabians schreef:SUPER RESULTAAT VOOR AR FAYYIM!!
Complimenten aan Miriam voor het eigenhandig trainen (volgende x ook eigenhandig voorbrengen?) en natuurlijk Isabel en Alfons gefeliciteerd als fokkers van deze kanjer!! Op naar net zo'n geweldige resultaten voor zijn kleine broertje en toekomstige 'ZUSJE'
Heb het Sahar al in zijn oor gefluisterd LOL, maar die draaide zich om en ging lekker rollen in het zwarte modderige zand
KooArabians schreef:Natuurlijk ook even het resultaat van mijn eigen kanjer delen. Najjar werd TOP 5 (4e) geplaatst in het kampioenschap Ridden Class Stallions & Geldings! Hij was veruit de jongste en de concurrentie was zwaar, maar hij heeft zich prima staande weten te houden. Ik ben uiteraard super trots op mijn kereltje die zich met 5 jaar al TOP 5 EK mag noemenOok super veel complimenten ontvangen van veel internationale mensen en sommige die hem speciaal nog een bezoekje kwamen brengen aan zijn stal
![]()
complimenten aan Loon voor het netjes rondrijden van Jarrebar!
Ik heb genoten van al het moois! Gefeliciteerd aan iedereen met de behaalde resultaten!
Gr Nadine
Vanneke schreef:Zijn er soms niet meer foto's gemaakt? Ik ben benieuwd hoe FM Gloriaa het gedaan heeft, kan ik ergens resultaten terugvinden.