Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
KooArabians schreef:SUPER RESULTAAT VOOR AR FAYYIM!!
Complimenten aan Miriam voor het eigenhandig trainen (volgende x ook eigenhandig voorbrengen?) en natuurlijk Isabel en Alfons gefeliciteerd als fokkers van deze kanjer!! Op naar net zo'n geweldige resultaten voor zijn kleine broertje en toekomstige 'ZUSJE'
KooArabians schreef:Natuurlijk ook even het resultaat van mijn eigen kanjer delen. Najjar werd TOP 5 (4e) geplaatst in het kampioenschap Ridden Class Stallions & Geldings! Hij was veruit de jongste en de concurrentie was zwaar, maar hij heeft zich prima staande weten te houden. Ik ben uiteraard super trots op mijn kereltje die zich met 5 jaar al TOP 5 EK mag noemenOok super veel complimenten ontvangen van veel internationale mensen en sommige die hem speciaal nog een bezoekje kwamen brengen aan zijn stal
![]()
complimenten aan Loon voor het netjes rondrijden van Jarrebar!
Ik heb genoten van al het moois! Gefeliciteerd aan iedereen met de behaalde resultaten!
Gr Nadine
Vanneke schreef:Zijn er soms niet meer foto's gemaakt? Ik ben benieuwd hoe FM Gloriaa het gedaan heeft, kan ik ergens resultaten terugvinden.