Ik zou het leuk vinden om eens een overzicht te hebben met foto's van alle sobere rassen. Gewoon hier op een rijtje, dus naast alle Fjorden, Friezen, Haffen en Tinkers nou ook eens een Noriker. Welke rassen vallen er nou uiteindelijk allemaal onder de soberen?
Ik denk dat je toch wel een van de meest sobere rassen mist in je rijtje, namelijk de shetlander! En natuurlijk de ijslander, ook ontzettend sobere paardjes.
jecco_ellen
Geplaatst: 29-10-10 22:04
jecco_ellen schreef:
Highlandpony en shetlander
shet stond er als eerste op...
jecco_ellen
Geplaatst: 29-10-10 22:09
smaos schreef:
Rocky Mountain Horse en Fell pony. Beide heel erg sober.
wow jij hebt wel meteen de mooiste kleur onder de fell pony en de rocky mountain horse (hoe noem je die kleur ook alweer?)
smaos
Geplaatst: 29-10-10 22:51
Bij de Fell gewoon bruin (bay), bij de Rocky zilverappel zwart (silver d'apple).
Muluna
Geplaatst: 29-10-10 23:17
Jahaaa, hier kan één van mijn 'knollies' ook zeker bij. Luna, een knap mixje Merens x andalusier .. overigens beide fotos zijn van Luna alleen zit er 4 jaar tussen en ze is nog jong maar al heerlijk vergrijsd
Check m'n profiel maar, daarvan mis-staan m'n vorige ijsbeertje niet hier. Een merensmerrie, maar helaas niet meer in mijn bezit
inkepink
Geplaatst: 29-10-10 23:28
tja dan kan natuurlijk een volle merens niet ontbreken. Heb er hier een aantal rondwandelen en mijn da zegt wel eens gekscherend: om goed voor ze te zijn moet je eigenlijk slecht voor ze zijn (kwa voeren, als jullie begrijpen wat er bedoelt wordt tenminste)