Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Iorrr schreef:Haha Eilander volgens mij zijn wij de enigenOverweeg je hem voor volgend jaar?
Ik weet dat hij geweldige karakters vererft en dat zie ik ook terug bij Coco en dat hij fijne sportpaarden geeft, maar verder....?
Iorrr schreef:Hij geeft ze wel iets neerwaarts ja, maar een springpaard die de bergop is lijkt mij ook niet ideaal
vivana schreef:Op zich heb je een mooi paard maar hij is pas 3jr dus deze groeied altijd nog.
De sprong lijkt goed.
Ben ook benieuwd naar het schrijve van Nabab.
Iorrr schreef:haha vivana dat is het ideaalbeeld van het KWPN dat klopt... Mij valt het op dat alle franse paarden licht op de kop staan en dat ze allemaal kunnen springen. Ik ben erg weg van het franse bloed. Maar dat geeft ook niet. Dat is niet de discussie hier
Heb jij ook een nabab?
Iorrr schreef:vivana schreef:Op zich heb je een mooi paard maar hij is pas 3jr dus deze groeied altijd nog.
De sprong lijkt goed.
Ben ook benieuwd naar het schrijve van Nabab.
Wat bedoel je hiermee? Gewoon interesse. Wellicht word Coco in de toekomst nog eens gedekt dus wel benieuwd wat je opvalt zo aan deze foto's.
vivana schreef:Iorrr schreef:haha vivana dat is het ideaalbeeld van het KWPN dat klopt... Mij valt het op dat alle franse paarden licht op de kop staan en dat ze allemaal kunnen springen. Ik ben erg weg van het franse bloed. Maar dat geeft ook niet. Dat is niet de discussie hier
Heb jij ook een nabab?
Nowp maar de medeeigenaar van onze fokmerrie heeft er wel mee gedekt en in de eerste instantie wilde hij Nabab misschien ook op die van ons hebben....
Is niet doorgegaan overigens.
Ik zeg natuurlijk niet dat ze niet kunnen springen maar in de rijerij is het zeker niet ideaal evngoed als een horizontale hals...
Typhoon schreef:Wij hebben een Nabab merrie veulen uit onze 4 jarige Cartano merrie.
donkerbruin,klein stipje op dr hoofd,en 1 wit kroon randje.
Heel apart veulen, fantastisch bewegen (sprekend moeders) en springt al over de omheining
Heeft ook een heel apart karakter![]()
vivana schreef:Mooi uit de schoft en hoe is ie achter?
Wat ík heel graag zie is openen maar dan ook echt,dat geeft je ook een héél fijn gevoel als je erop zit.
Nu weet ik wel dat van de 20spr paarden er misschien maar 5 openen (mooie bascule).
Mijn vriendin heeft er gister eentje verkocht naar UK die deed dat geweldig! En voor ook evengoed voorzichtig.
Citaat:Horizontale hals ben ik ook niet weg van. Wat voor merrie heb je?