Ik wou graag wat meer weten over het verleden van mijn pony Piroschka, ze is gefokt op de riki hoeve (arabische volbloeden fokstal). Ik krijg maar geen contact met hun aangezien hun site ook bijna nooit meer gebruikt wordt. Heeft iemand contact met de riki hoeve of zou iemand mij wat meer informatie kunnen geven over het verleden van mijn pony?
Riki hoeve is niet meer aktief zo ver ik weet,de paarden en de fokkerij zijn er nog wel maar er word weinig mee gedaan,het is hier toevallig om de hoek,mijn paard komt er ook vandaan....Ik ken jou paard,stamt ze af van Silkustad?als dit hetzelfde paard is heeft ze een lange tijd bij mij in pension gestaan...jaren geleden al...demk dat ze toen een jaar of 4 was...
ja er is een site, gewoon even googelen op riki hoeve en dan vind je hem wel. Op mailtjes reageren ze niet heb ik gemerkt. Telefonisch kun je het altijd proberen.
SnuitjeLove
Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-10 19:56
wat is trouwens de moeder van joun paard ? @ patrouche
dynamiek
Geplaatst: 03-12-10 19:59
Rikihoeve is een vrij gesloten stal Laat ik het zo zeggen vreemden mogen niet op het erf enz. zal mijn vriendin eens wijzen op deze topic zei heeft er jaren gewerkt en gewoont.
Ik heb ook wat jaartjes doorgebracht op de Riki Hoeve en de namen komen mij zeer bekend voor. G. Silkustat was hun dekhengst o.a. Als je de naam van de moeder weet kan ik je misschien wel meer info geven.
ja idd haha, wat voor karakter hebben jullie paarden? Misschien iets herkenbaars?
fryskhynders
Geplaatst: 15-11-11 23:01
nou het gaat nu ook niet zo goed met de gene die de mails beantwoord... de telefoon word wel opgenomen denk ik! sulkustat is een van de dek hengsten, weet je ook een merrie? dynamiek welke vriendin heeft er gewoond dan?? mag ook via pb wat wil je weten dan? ik heb er 6 jaar gewerkt met heel veel plezier
fryskhynders
Geplaatst: 15-11-11 23:02
Clemmetje schreef:
Ik heb ook wat jaartjes doorgebracht op de Riki Hoeve en de namen komen mij zeer bekend voor. G. Silkustat was hun dekhengst o.a. Als je de naam van de moeder weet kan ik je misschien wel meer info geven.
sulkustat is een zeer dominante hengst, en speciaal in de omgang, vals kan ik hem niet noemen maar hij had wel echt z'n eigen dingen en z'n eigen ruimte en z'n eigen behandeling zegmaar... maar wel een bloed mooi paard!!
hallo, bedankt voor je reactie. Ik zou graag willen weten hoe mijn merrie vroeger was in de kudde en hoe ze met mensen omging. En of ze eventueel ook vervelende ervaringen heeft meegemaakt. Haar moeder is Piroga