Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Geryon schreef:En wat doen de schetlanders die geen brok krijgen dan? Niet intensief rijden? Die van ons owrd wel intensief bereden elke dag dus die krijgt wel bix en hooi en muesli sinds kort en dat rietachtige gras.. Lijkt veel in vergelijking met die van jullie maar die van jullie staan ook op gras?
WendyShet schreef:Ik krijg over een maand 2 shetlanders en die gaan 's nachts op stal en overdag op de wei.
Voor de nacht krijgen ze dan hooi, één van die shetlanders is een veulen/jaarling die wil ik wel veulenbrok geven tegen OC en OCD.
stef schreef:WendyShet schreef:Ik krijg over een maand 2 shetlanders en die gaan 's nachts op stal en overdag op de wei.
Voor de nacht krijgen ze dan hooi, één van die shetlanders is een veulen/jaarling die wil ik wel veulenbrok geven tegen OC en OCD.
OC en OCD komt bij shets nauwelijks tot niet voor, dus beetje onzin om daar prefentief tegen te gaan voeren (waarvan nog niet eens bewezen is of het werkt)