Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

44Myrthe44 schreef:1.300 vindt ik heel weinig voor een paard eigenlijk..
De eigenaar heeft al de hele tijd allee voer-, stallings-, dierenarstkosten en andere kosten betaald. Denk dus niet dat je veel winst haalt uit een paard, zeker niet met zo'n bedragje..
linda_arnold schreef:44Myrthe44 schreef:1.300 vindt ik heel weinig voor een paard eigenlijk..
De eigenaar heeft al de hele tijd allee voer-, stallings-, dierenarstkosten en andere kosten betaald. Denk dus niet dat je veel winst haalt uit een paard, zeker niet met zo'n bedragje..
Als hij was gaan tennissen had hij ook contributie betaald, maar niemand verzekerd hem dat hij aan het einde van het seizoen op top niveau speelt. Risico van het vak, risico van de hobby........
! smoothie schreef:Ik had zelf zoiets rond de 500 euro in gedachten.
1300 vond ik toen wel een mooi prijsje, maar toen was hij 8 (met 2 ogen) en et enige was toen dat ie al 3,5 jaar alleen maar in de wei had gestaan..
Maar ik denk dat hij hem moeilijk aan een ander zou kunnen verkopen.
Ik heb nu ervaren dat dat ene oog niet veel uitmaakt (bij dit paard tenminste) maar alsk een paard zocht zou ik niet een met 1 oog nemen.
Maar ik vraag me af of die wil zakken met de prijs..
iig allemaal bedankt voor jullie reacties!