Hij heeft zijn ogen dicht op de foto, maar heeft twee blauwe oogen, als er een gezichts foto geplaatst moet worden dan laaten jullie het maar weten
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Wel een hele mooie trouwens! nienkietjuh schreef:Welke kleur ogen heeft hij? Want volgens mij is het geen cremello en geen albino maar een..... Perlino!!!
edit: effe gemist die blauwe ogen... Zijn zijn ogen heeeeel licht blauw??? dan is het inderdaad een perlino
nienkietjuh schreef:Welke kleur ogen heeft hij? Want volgens mij is het geen cremello en geen albino maar een..... Perlino!!!
anoushka schreef:Wij willen al een tijdje een veulen van onze merrie, we hebben een hengst gevonden, maar heb een probleem, volgens mij is hij cremello maar hier noemen ze deze paarden gelijk albino, en de eigenaaren enzo zeggen ook dat het een albino is, ookal bestaat dat niet bij paarden. Nu wil ik graag weten welke kleur het dan wel is, want dan kan ik kijken welke kleur veulen eruit kan komen.
Hij heeft zijn ogen dicht op de foto, maar heeft twee blauwe oogen, als er een gezichts foto geplaatst moet worden dan laaten jullie het maar weten