Ik kom mij maar eens even netjes voorstellen, want ik vind dat dat wel eens tijd wordt, nu ik een week oud ben!!

Vorige week maandag 5 Juli 2010 ben ik geboren rond 22.45 - 23.00
De hoefsmid was in de middag nog wezen kijken hoe het ging, want m'n mama liep heel erg beroerd en die zei vrolijk, oh dat kan nog wel een weekje duren voor het veulen komt.. Ja dat was voor mij natuurlijk het teken dat ik maar eens een kijkje op de grote boze wereld moest nemen
Dat snappen jullie
Lara ging toevallig even kijken hoe het met m'n mama ging.. want ze was al even niet geweest, en ze zou de geboortesingel omdoen en de staart invlechten.. Was ik stiekem al begonnen met mama
de pootjesblaas was er nét uitDus hup vaders werd geroepen, en er waren nog 3 vriendinnen toevallig allemaal dichtbij,
Toen kwam ik heel snel op deze aardbol, na een super geboorte, alles van een leien dakje!
Alleen het staan duurde even, maar toen hielp Lara mij even toen was het zo gepiept
Lara heeft mij FERRANO genoemd
(vinden jullie dat niet stoer? Mijn mama's naam zit er zo ook een beetje in
)Mijn mama is Terra - Phonix (v.pilot) x Roumadour II x Perseus)
En mijn papa is Verdi - (Quidam de Revel x Landgraf I x Calypso I)
Ik doe het heel goed, en mama ook, halster omdoen kan ik al heel netjes wachten, enne..bang ben ik ook niet, die mensen.. of hoe ze ze noemen, zijn best handig als je kriebel hebt..
Genoeg gekletst.. hier de foto's
Net geboren..

Mama wil mij zien!:D

Net staan.. meteen even met m'n mama's op de fotoo, om op te vreten toch

Lekker buiten(1dagoud)

Oeff ik lig.. das best knap met mijn steltenn

Stuntenn!!, we gaan opstijgeee!! (2dagenoud)

Aangenaam.. Ferrano

Nu 1 week oud

Dat ding doet.. drup drup.. drup drup !!

Lekker in de modderr gelegenn

Filmpje gister, in de natte tuin!
Zo.. dat was het dan weer..
Ik stond de afgelopen week in de tuin bij Lara, van het weekend ga ik met Lara en Mama naar Team Nijhof in Gelderland, en dan ga ik daar allemaal vriendjes en vriendinnetjes ontmoeten en allemaal mama's! Kan ik lekker sociaal worden, spelen, klieren, stieren en heeel hard rennen!!
Zou leuk zijn als jullie een berichtje achterlaten
dus is fijn zo, mams is al stukken rustiger, denk dat ik het precies goed heb gedaan zo, straks lekker op groot land met merries en veulens
en mooie mams en nu volgende week lekker gaan spelen met de andere veulies zal best wel even wennen zijn maar wel erg fijn voor Ferrano. Nou meis heel veel suc6 en plezier met je mooie beestjes.