Maar wat me niet helemaal duidelijk is, ben je verplicht aan alle verschillende onderdelen mee te doen op de sportdag? En hoe is het springen voor 18+? Zijn de hindernissen dan 1m?
@ Cuubje ; nee je bent niet verplicht aan elk onderdeel deel te nemen. Springen 18 jaar en ouder is even hoog als de pony's b. Je doet dan alleen mee bij de volwassen
Moniquex
Geplaatst: 11-07-10 16:25
NadjaThaBest schreef:
@ Cuubje ; nee je bent niet verplicht aan elk onderdeel deel te nemen. Springen 18 jaar en ouder is even hoog als de pony's b. Je doet dan alleen mee bij de volwassen
Wij doen ook mee, ws met 2x aangespannen enkelspan. Misschien wel weer voor allround. Wat stalgenootje opgeeft weet ik niet. Ik heb ook nog wel een leuke NWR oh zadel, maar die is nog maar 3 dus die mag nog niet mee. Jammer, was een leuk leermoment voor em geweest.
Ik zit er ook aan te denken om eens mee te doen! Springen lijkt me ook wel leuk, doe ik ook niet zoveel meer omdat ik ook 18+ ben! Hoe kan je je hier voor opgeven? Hoef je hiervoor geen startkaart te hebben? Voor dresuur heb ik namelijk wel een startkaart maar springen niet..
nee volgens mij is dat veranderd! bij de prijsuitreiking zei die vrouw van de organisatie dat het was verschoven naar de sportdag. maar het aparte is dat er dan weer niks over op internet staat mijn moeder gaat morgen even bellen zegt ze net (ik had het even gevraagd) want die snapt er ook niks meer van!
Naath86
Geplaatst: 18-07-10 21:56
Oke, wil je het even laten weten hier? Ik heb mij zaterdag ook geselecteerd hiervoor! Was niet heel moeilijk als enige in de rubriek!