Ook nog hi, we hebben inmiddels al contact gehad via PB maar mag ik vragen wat voor lijn er achter jouw merrie(s) zit waar je met Bon Bravour hebt gedekt
Maxie (Maxime ) is gisteren en afgelopen vrijdag geinsemineerd, nu wordt het even afwachten Spannend
Inderdaad. Linkje PF staat overigens ook in mijn profiel.
Crazyhorse77
Geplaatst: 08-06-10 14:47
Ik zit er ook nog hard over te denken...mijn merrie is een San Remo x Glendale....het veulen is er nog niet en we zitten al laat in het jaar maar ik heb hem on top of the list
Gezien de lengte van dracht van dit jaar verwacht ik dat ze rond 1 mei aan de telling is. Keur Sport v. Flemmingh x Keur v. Goodtimes x keur pref. v. Farnese
Diortje_vds
Geplaatst: 14-06-10 20:41
mijn vriendin gaat haar Dolany merrie laten dekken van BB, ze gaat nu donderdag naar hem gaan kijken in Weelde om hem eens te zien onder Tom!
had je al verteld dat ik super enthousiast van hem was nadat ik hem in Wallonië en op de Winter Equestrian Nights gezien had, heb mijn vriendin (alletwee bezeten van KWPN fokkerij) dan maar aangestoken met m'n enthousiasme aangezien zij wel fokmerries heeft (mijn merrie zal later ook dienen), en dus voila...waar ik elke keer weer het meest van onder de indruk ben, is zijn fan-tas-tisch karakter, zo ongelooflijk koel en werkwillig, en dat speelt toch ook een grote rol vinden wij, zeker aangezien de Dolany merrie zeer sensibel is (maar wel eerlijk). Het is de &e keer dat deze gedekt wordt dus hopelijk van de 1e keer goed!! khou je op de hoogte!
Graag! Wat ontzettend gaaf om dit te kunnen lezen zeg. Wat jij opnoemt herken ik in alle paarden uit die stam. Het is een kopie van zijn moeder, 'opstappen en wegrijden' en er altijd een 'go' op hebben zitten. Ongeacht de omstandigheden, dat vind ik een enorm pluspunt
Diortje_vds
Geplaatst: 14-06-10 21:12
ben uiteraard ook fan van em op Facebook, vond het best hip, Bon Bravour fanpage! en wel leuk dat er regelmatig nieuws op verschijnt! Is Diesel trouwens nog in jullie bezit?