Anouk_17 schreef:Ik heb mijn new-forest een aantal jaren geleden gekocht op zijn 17e. Heb hem 10 jaar lang gehad en erg van hem genoten. Ik ben een recreatie ruiter maar heb hem tot zijn 22e ook actief dressuurmatig gereden. Daarna vond ik het tijd om wat rustig te doen en genoten we veel van lange bosritten maar een keer in de week bleven we dressuurles volgen. Tot zijn 26e heb ik hem gereden. Toen begon hij echt oud te worden, en werd hij later ziek ( kanker ) waardoor ik hem heb in laten slapen 3 dagen nadat hij 27 is geworden.
Ik vond mijn new-forest een geweldige vriendelijke pony. Mensgericht, ontzettend meewerkend en 100% braaf. Als de pony die jij op het oog hebt je super bevalt en je hebt geen grote wedstrijdambities meer dan kun je best voor die pony gaan vind ik.
He wat zielig zeg.. Maar 27 is wel een erg mooie leeftijd, ook al hoop je natuurlijk dat ze toch nog langer bij je blijven.
Maar ik wil dus recreatief en ook dressuur gaan rijden, maar geen hoog niveau ofzo. Hij kan wel L lopen, maar ik heb inderdaad geen grote wedstrijdambities. En een keer een wedstrijdje moet kunnen toch? 
mariekie schreef:Mijn NF is vorige week 32 jaar geworden!
Ik rij nog 3 a 4 keer per week recreatief een rondje met haar
Ik kreeg haar ook pas toen ze 23 jaar was..
32 wat een leeftijd! 
En super dat je nog wat kunt rijden:)
Laatst bijgewerkt door Iris_C op 26-05-10 15:57, in het totaal 1 keer bewerkt