Alvast bedankt
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Lenn schreef:oh wat leuk dankjewel
enne JSpringer die doet ook het liefst beetje achter de loodlijn zich opkrullen of nie? enen heeft ie ook veel knie-actie? wel dezelfde nieuwsgierige ogen in ieder geval! Mooie paarden heb je trouwens

JSpringer"]
[quote="Lenn schreef:oh wat leuk dankjewel
enne JSpringer die doet ook het liefst beetje achter de loodlijn zich opkrullen of nie? enen heeft ie ook veel knie-actie? wel dezelfde nieuwsgierige ogen in ieder geval! Mooie paarden heb je trouwens
mag inderdaad zn neusje er meer uit, maar ik vind de foto's wel toonbaar hoor. Hoezo heb je hem (aan haar) verkocht dan als je hem zo fijn vindt? (Of doe je handelen) Lenn"]
[quote="JSpringer"][quote="Lenn schreef:oh wat leuk dankjewel
mag inderdaad zn neusje er meer uit, maar ik vind de foto's wel toonbaar hoor. Hoezo heb je hem (aan haar) verkocht dan als je hem zo fijn vindt? (Of doe je handelen)JSpringer"]
[quote="Lenn"][quote="JSpringer"]
[quote="Lenn schreef:oh wat leuk dankjewel
mag inderdaad zn neusje er meer uit, maar ik vind de foto's wel toonbaar hoor. Hoezo heb je hem (aan haar) verkocht dan als je hem zo fijn vindt? (Of doe je handelen)Samsam"]
[quote="JSpringer"][quote="Lenn"]
[quote="JSpringer"][quote="Lenn schreef:oh wat leuk dankjewel
mag inderdaad zn neusje er meer uit, maar ik vind de foto's wel toonbaar hoor. Hoezo heb je hem (aan haar) verkocht dan als je hem zo fijn vindt? (Of doe je handelen)
, met beleid kun je veel voor elkaar krijgen met een paard dat meewerkt. meestal zijn ze 4 als ze zadelmak gemaakt worden, dan hoef je niet weer rustig aan te doen (ik bedoel weer mnd in het land te doen) maar kunnen ze gelijk doorgewerkt worden met beleid. Jessica24 schreef:Ik heb een Mytens merrie.
Erg braaf en werkwillig.Ik zal eens kijken of ik morgen een aantal foto's hier neer kan zetten.
In mijn profiel staat er nog een van vorig jaar.