De Wobbesheerd heeft haar gebracht en dat ging prima.

Op het land aangekomen werd ze op een niet zo vriendelijke manier door tinkertje begroet en valiente dacht: over dat draad en weg hier!! Gelukkig meteen weer in het land en toen was het even rennen, maar snel goed. Aangezien Iris niet echt snel en wendbaar is, was het spelletje van showen geboren!

Toen mams erbij gezet (ik was heel benieuwd hoe die ging reageren). Ze rende weg voor mams maar toen die zacht begon te hinniken stopte Valiente en liepen ze recht op elkaar af en neuzen. En het ijs was gebroken en Porva weer helemaal in luv

Daarna Stippel erbij (klimboom van toen ze veulen was). Die rende naar haar toe en begonnen meteen samen te kroelen........woorden overbodig...

Toen als laatste voor de dag (Er moesten hierna nog 2 bij, maar die hebben we tot vandaag bewaart
)......Het dravertje. Hier had ik wel wat problemen van verwacht. Maar ondanks een beetje jagen ging het daarna vrij snel goed. Stippel was onder het jagen ook ineens een hele vent en ging toen ook maar eens laten zien wat ie in huis had.....daar heeft valie wel wat bijtplekjes van opgeopen, maar niet noemenswaardig. Ook trok ze zich er weinig van aan, als het geren klaar was ging ze weer met haar hoofd het gras in
.....gebroedelijk samen naast Spikkel

Na een uur of 2 was het allemaal koek en ei en vonden de anderen haar wel erg leuk. Hele dag verder alleen maar gezellig etende en rustende paarden gezien. Vannacht nog even gekeken en toen stonden de ouderen om haar heen in de stal
.Vanmorgen de andere 2 nog erbij gezet. Eerst Haflinger 1, die is de leider en daar was ik ook best nog huiverig voor. Halster om en aan een touw eerst laten snuffelen. Hij hinnekte heel zacht en losgemaakt.....ook weer helemaal verliefd en er is geen drafpas bij aan bod gekeomen. Wel beschermen de mams en draver haar erg goed.
. Haflinger 2 erbij en die kwam zachtjes neuzen en ook niets aan de hand. Valiente heeft haar charme in de strijd gegooid geloof ik
. 

Al met al staan ze nu lekker allemaal bij elkaar en is de kudde erg rustig. Porva wil alleen niet eten wanneer dochterlief een eindje gaan wandelen waar ze haar niet kan zien. Drinken mag ze gelukkig niet bij moeders.

leuke foto's 
Daar zou je toch zo een ansichtkaart van maken?