Vorige week heb ik mijn baas goed laten schrikken door een allergische reaktie te krijgen nadat ik gestoken was door een insekt.
Ik kreeg het toen heel erg benauwd omdat mijn longen vol liepen met vocht. Gelukkig kwam de baas net op tijd om te kijken hoe het met mij ging en zij heeft gelijk een meneer gebeld die mij 3 prikken gaf. Ook zaterdag en zondag kwam er een meneer die mij ook prikken gaf want door dat vocht in mijn longen had ik een longontsteking gekregen. Maandag was er weer een meneer die naar mijn longen luisterde, het was nog niet over maar ik hoefde geen prikken meer (Ik was zo blij dat ik niet meer van die enge prikken hoefde dat ik bij die meneer op schoot kroop om hem te bedanken en toen kreeg ik van hem een knuffel
. Jammer genoeg had de baas dat zwarte kastje niet in haar handen dus daar zijn geen foto's van
) nu krijg ik elke ochtend een beetje pasta zodat ik weer helemaal gezond wordt.Maar om die enge insekten bij mij weg te houden liet mama even zien hoe dat moet.
Ik moest achter haar gaan staan zodat ik het goed zou kunnen zien.
Je tilt 1 beentje op en zwiept iets met je staart.

Dan zwiep je harder. En zijn de insekten weg.

Nu even kijken of ik het snap.
Je tilt 1 beentje op en zwiept met je staart.

Je zwiept iets harder en dan..............................staat je staart naar achteren.

Even kijken of het ook lukt als ik loop.
Dus zwiepen

en dan lopend zwiepen.

Ja het lukt nu even kijken of ik ergens beestjes kan vinden.

Nee geen beestje te vinden kijk zelf maar.

Wacht dan kom ik dichterbij.

Zie je wel geen beestjes.

En van Floor leerde ik dat als je ze ziet je ze dood moet trappen.

Of je laat je tanden zien aan ze daar zijn ze ook bang voor.

Later op stal heb ik goed mijn brokjes opgegeten want ik moet groot en sterk worden.

En heb je dat op dan ga je naar mama.

En jaag je mama weg om nog wat muesli te eten.

Laten jullie weer een berichtje achter?

.