Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Magnus06 schreef:Temeraire schreef:Lijkt mij ook geen 100% tinker maar als je hem van een tinker fokkerij hebt dan zal het toch wel?
ja op internet en alles staat als ik die opzoek vanalles van tinkerfokkerij enzo en die blijft erbij dat zijn ouders tinkers zijn.
Als hij beweert dat zijn ouders allebei tinkers zijn dan moeten die toch op een of andere manier geregistreerd staan of bekend zijn anders zou hij dat niet beweren ( lijkt me ) nieky1993 schreef:Als die de ouders kent moet je namen opvragen of meer info dat je het kan natrekkenAls hij beweert dat zijn ouders allebei tinkers zijn dan moeten die toch op een of andere manier geregistreerd staan of bekend zijn anders zou hij dat niet beweren ( lijkt me )
Puchje schreef:nieky1993 schreef:Als die de ouders kent moet je namen opvragen of meer info dat je het kan natrekkenAls hij beweert dat zijn ouders allebei tinkers zijn dan moeten die toch op een of andere manier geregistreerd staan of bekend zijn anders zou hij dat niet beweren ( lijkt me )
Nou... dat is dus vrij lastig bij Tinkers van rond de 10 jaar en ouder...
Die zijn verwekt en geboren in Groot Britannië, in reservaten, dus ouders zijn dan onbekend...
Kun je het ICS (Irish Cob Society) geen mail sturen over Magnus?
Op het oog lijkt het mij ook een kruising.
en als de hengst dan ook weinig sokken e.d. vererft denk je bij die nakomelingen helemaal is dat een tinker ??
en als je dat niet zeker weet gewoon vragen of je met Magnus mee mag doen en evt foto laten zien